ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل میزان فروش محصولاتش در سال گذشته را اعلام کرد

گوگل همین حالا در حال برگزاری رویداد معرفی محصولاتش است و طبق معمول پیش از آنکه به بخش اصلی برسد، سعی می کند با اعلام میزان فروش محصولاتش مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد. در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | ۲۰:۲۳

گوگل همین حالا در حال برگزاری رویداد معرفی محصولاتش است و طبق معمول پیش از آنکه به بخش اصلی برسد، سعی می کند با اعلام میزان فروش محصولاتش مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد.

در ابتدای این مراسم مدیر بخش سخت افزار گوگل، «ریک استرلو» به روی صحنه آمده و ارقام جالب توجهی از فروش محصولات این شرکت را اعلام کرد.

علی رغم اینکه گوگل تازه به زمینه سخت افزار وارد شده اما توانسته است با فروش 55 میلیون کروم کست رکورد بی نظیری از خود برجا بگذارد. این رقم شامل دستگاه هایی که کروم کست در سیستم داخلی آنها تعبیه شده نیز می شود.  

علاوه بر این او اعلام کرد که Google WiFi پرفروش ترین روتر شبکه جهان است. باتوجه به افزایش محبوبیت روترها در میان کاربران، باید انتظار فروش بیشتر این محصولات را نیز داشته باشیم.

محصول بعدی که استرلو به آن پرداخت Google Assistant یا دستیار هوشمند گوگل بود. مدیر سخت افزار گوگل تاکید کرد که این شرکت در سال گذشته بیش از 100 میلیون پاسخ منحصربفرد به این دستیار اضافه کرده که می تواند آن را به رقیب قدرتمندی برای الکسای امازون و سیری اپل تبدیل کند.

در پایان استرلو به سراغ موبایل پیکسل رفت و علی رغم عدم اشاره به میزان دقیق فروش این اسمارت فون، ادعا کرد که این محصول توانسته نظر کاربران و منتقدان را به خود جلب کند.

برای اطلاع از خبرهای بیشتر درباره محصولات جدید گوگل با پوشش زنده دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی