ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به پیکسل‌های جدید گوگل [تماشا کنید]

پیکسل‌های جدید گوگل در نگاه اول شما را هیجان‌زده نمی‌کنند و زبان طراحی آنها شباهت بسیاری به سال گذشته دارد. نه خبری از دوربین دوگانه در آنها است و نه حاشیه نمایشگر از بالا و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

پیکسل‌های جدید گوگل در نگاه اول شما را هیجان‌زده نمی‌کنند و زبان طراحی آنها شباهت بسیاری به سال گذشته دارد. نه خبری از دوربین دوگانه در آنها است و نه حاشیه نمایشگر از بالا و پایین به لبه‌ها می‌رسد. با این حال، وقتی بیشتر با پیکسل ۲ و پیکسل ۲ اکس ال آشنا شوید، احتمالاً توانایی هیجان‌زده کردن شما را دارند.

ترکیب هماهنگ سخت‌افزار، نرم‌افزار و هوش مصنوعی عامل اصلی تولد پیکسل‌ها بوده و این هماهنگی به خوبی در این محصولات دیده می‌شود. گوگل با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده نرم‌افزاری و ابداع‌هایش، با یک دوربین اصلی همان حالت‌هایی را ایجاد می‌کند که برای دیگر موبایل‌ها برای ثبت‌ آنها به دوربین‌های دوگانه نیاز دارند.

در خصوص نمایشگر هم احتمالاً عده زیادی از کاربران، تصمیم گوگل مبنی بر استفاده نکردن از یک نمایشگر کاملاً لبه تا لبه را تمجید خواهند کرد، چرا که به جای نمایشگر بی‌حاشیه، گوگل دو اسپیکر استریوی قدرتمند و رو به کاربر را در بالا و پایین پنل جلویی قرار داده است که طرفداران زیادی خواهد داشت.

وب‌سایت اندروید آتوریتینگاه نزدیکی به پیکسل‌های جدید داشته اما و در مورد آنها توضیحاتی ارائه داده است. از شما دعوت می‌کنیم این ویدویی نگاه نزدیک را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • masoud amiri kalyaee
    masoud amiri kalyaee | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    زشت تر از این نمیشه

  • Chakka
    Chakka | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    از رو پی 10 هواوی اسکی رفته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی