ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپیکر هوشمند Invoke مایکروسافت
تکنولوژی

اسپیکر هوشمند ۱۵۰ دلاری Invoke مایکروسافت اواخر اکتبر از راه می رسد

مدت زیادیست که می دانیم مایکروسافت با همکاری کمپانی تولید کننده تجهیزات صوتی حرفه ای «Harman Kardon»، در حال توسعه یک اسپیکر هوشمند با پشتیبانی از دستیار صوتی Cortana است. حال به نظر می رسد این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

مدت زیادیست که می دانیم مایکروسافت با همکاری کمپانی تولید کننده تجهیزات صوتی حرفه ای «Harman Kardon»، در حال توسعه یک اسپیکر هوشمند با پشتیبانی از دستیار صوتی Cortana است. حال به نظر می رسد این محصول که «Invoke» نام دارد نهایی شده و می بایست انتظار رونمایی از آن را در اواخر ماه اکتبر (نیمه نخست آبان ماه) داشته باشیم.

طبق اطلاعات جدید، نخستین بلندگوی هوشمند شرکت ردموندی ۱۵۰ دلار قیمت خواهد داشت و هنوز مشخص نیست که از سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای پشتیبانی می کند یا نه. با این حال در امکان اتصال آن به سرویس «Groove Music» شکی وجود ندارد.

گفته می شود عملکردهای کورتانا روی این بلندگوی هوشمند چیزی بالغ بر ۷۰ مورد است، این در حالیست که مهارت های آلکسا در محصولات اکوی آمازون از ۱۴۰۰ مورد فراتر می رود.

شاید این شروعی چندان قدرتمند برای نخستین بلندگوی هوشمند مایکروسافت نباشد، اما به طور حتم اقدامی مثبت و عرصه ای جدید برای پیشرفت دستیار کورتانا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۳ مهر ۱۳۹۶

    کورتانا هم مثل الکسا و گوگل اسیستنس اس دی کای مخصوص خودش رو داره بنابراین احتمالا اونم به لطف توسعه دهنده های مایکروسافتی و دات نت پیشرفت خواهد کرد

مطالب پیشنهادی