ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبدیل USB-C به جک ۳.۵ میلی متری پیکسل ۲، دو برابر تبدیل آیفون قیمت دارد

پیکسل ۲ هم جک هدفون ندارد و خریدارانش باید با این موضوع کنار بیایند. شاید این مسئله اتفاق خوشایندی برای بسیاری از ما نباشد ولی در حال حاضر فقط باید با آن کنار آمد. همانند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

پیکسل ۲ هم جک هدفون ندارد و خریدارانش باید با این موضوع کنار بیایند. شاید این مسئله اتفاق خوشایندی برای بسیاری از ما نباشد ولی در حال حاضر فقط باید با آن کنار آمد.

همانند بسیاری دیگر از شرکت ها که جک هدفون را حذف کرده اند، گوگل هم آداپتوری رایگان برای تبدیل یو اس بی مدل C به جک هدفون درون جعبه دستگاه قرار داده. اما اگر نیازمند یک سیم تبدیل دیگر هستید، باید مبلغی بالا بپردازید.

اپل سال گذشته و در حین معرفی آیفون ۷، با جک هدفون خداحافظی کرد. یک سیم تبدیل به رایگان درون جعبه موبایل قرار داد اما برای بسیاری، یک تبدیل اصلا کافی نیست. خوشبختانه، اپل در این مورد کاملا منطقی است و بابت این یک قطعه سیم کوچک ۹ دلار دریافت می کند.

بنابراین اگر بخواهید ۲-۳ سیم اضافه برای ماشین، اتاق کار، کیف همراه و... داشته باشید مبلغ نهایی چندان گزاف نخواهد بود. اما متاسفانه این مسئله در مورد گوگل صادق نیست.

تبدیل USB-C به جک ۳.۵ میلی متری در گوگل استور با قیمت ۲۰ دلار به فروش می رسد. شاید به اندازه تبدیل ۴۵ دلاری Moshi قیمتش غیر منطقی نباشد اما ۲۰ دلار هنوز هم قیمت زیادی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۴ مهر ۱۳۹۶

    یکم پول بزار روش یه امپ ساده بخر هم صدارو تقویت میکنه هم کار همین تبدیل رو میشه باهاش کرد، یه مارک مثل fiio قیمتهای خوبی داره

  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۱۳ مهر ۱۳۹۶

    نگران نباشید تا چند وقت دیگه چین همه این تبدیلارو میزنه با قیمت ده هزار تومن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی