ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست مقاومت نوکیا 8، از حفظ میراث موبایل های پیشین نوکیا حکایت دارد [تماشا کنید]

موبایل های قدیمی نوکیا، به طرز اغراق آمیزی همواره به خاطر بدنه مقاوم شان شهرت داشتند. اما آیا موبایل های جدید برند نوکیا که حالا تبدیل به اسمارت فون های اندرویدی شده اند نیز این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

موبایل های قدیمی نوکیا، به طرز اغراق آمیزی همواره به خاطر بدنه مقاوم شان شهرت داشتند. اما آیا موبایل های جدید برند نوکیا که حالا تبدیل به اسمارت فون های اندرویدی شده اند نیز این ویژگی را از پیشینیان خود به ارث برده اند؟ اگر به سراغ تست مقاومت نوکیا 6 برویم، پاسخ این سوال قطعاً مثبت است.

اما این موضوع درباره پرچمدار نوکیا 8 هم صادق است؟ برای آگاهی از میزان مقاومت این دستگاه، کانال یوتوب JerryRigEverything به سراغ این اسمارت فون تازه رفته و مثل همیشه، به شکنجه آن با سوزاندن نمایشگر، ایجاد خط و خش روی دیسپلی و بدنه و در نهایت تلاش برای شکاندن کمر آن پرداخته است.

در صورتی که قادر به تماشای ویدیوی بالا نیستید، نتایج تست مقاومت به صورت خلاصه به این شرح است. شیشه جلویی، به همان آسانی که از گوریلا گلس 5 انتظار دارید آثار خط و خش را روی خود حفظ می کند و از این لحاظ، جایی برای تعجب نیست. به همین شکل، وقتی نمایشگر را در معرض آتش قرار می دهید، پیکسل ها بعد از 10 ثانیه سیاه می شوند اما از آن جایی که با یک پنل LCD طرف هستیم، با کنار گذاشتن آتش، نمایشگر به حالت عادی باز می گردد.

بخش پشتی دستگاه، از جنس آلومینیوم است و به همین خاطر، با تیغه ای تیز به راحتی آسیب می بیند. دوربین اصلی هم با شیشه محافظت می شود و به همین خاطر، مثل پلاستیک به راحتی خط نمی افتد. در نهایت نکته مهم آن است که نوکیا 8 چه از پشت و چه از جلو، خم نمی شود. این در حالی است که HMD از آلومینیوم سری 6000 استفاده کرده؛ همان آلومینیومی که اپل را مجبور کرد برای جلوگیری از خم شدن دستگاه هایش به آلومینیوم سری 7000 روی بیاورد. تا به این لحظه، به نظر می رسد میراث نوکیا باقی مانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۳ مهر ۱۳۹۶

    این خیلی **شه یبار پشت پرچمدار شیایومی سیب کشید

  • میلاد
    میلاد | ۱۳ مهر ۱۳۹۶

    کامنت من چرا پاک شد ؟ ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی