ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپلود عکس در Google Photos موبایل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL
تکنولوژی

فرصت آپلود محتوا با کیفیت اصلی در Google Photos برای خریداران پیکسل های جدید محدود است

گوگل در کنفرانس رونمایی از موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL اعلام کرد که خریداران می توانند هرتعداد عکس یا ویدیو که مایل باشند را با کیفیت اصلی در فضای ابری اپلیکیشن Google Photos ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

گوگل در کنفرانس رونمایی از موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL اعلام کرد که خریداران می توانند هرتعداد عکس یا ویدیو که مایل باشند را با کیفیت اصلی در فضای ابری اپلیکیشن Google Photos بارگذاری نمایند. این خبر گرچه برای بسیاری خوشحال کننده بود، اما لازم است بدانید که تنها تا پایان سال ۲۰۲۰ برای بهره مندی از آن فرصت دارید.

این مسئله گرچه در خلال صحبت های مقامات گوگل اعلام نشد، اما با مراجعه به صفحه معرفی دو موبایل مورد اشاره در فروشگاه گوگل می توانید از صحت آن آگاه شوید. البته ظاهراً ساکنین کانادا فرصت بیشتری برای آپلود عکس و ویدیوهای خود در Google Photos با کیفیت اصلی را خواهند داشت. تاریخ مذکور برای ساکنین این کشور ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ تعیین شده است.

لازم به ذکر است که تمام عکس ها و تصاویری که با کیفیت اصلی و قبل از سال ۲۰۲۰ روی فضای ابری گوگل آپلود شوند، پس از آن تاریخ نیز قابل دریافت خواهند بود، اما برای آپلود موارد جدید نیاز به خرید اشتراک خواهید داشت.

کسانی که گزینه آپلود فایل ها با کیفیت بالا را در اپلیکیشن Google Photos فعال نمایند فضای ذخیره سازی نامحدودی را در اختیار خواهند داشت. ضمن این که به طور حتم پیش از پایان مهلت سه ساله، نسل بعدی موبایل پیکسل گوگل نیز از راه خواهند رسید. بنابراین خریداران امروز پیکسل 2 و پیکسل 2 XL می توانند حدود یک سال بعد دوباره مهلت استفاده خود از امکان مورد اشاره را دوباره تمدید نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۱۳ مهر ۱۳۹۶

    یه سوال؟این اپلود نامحدود که الان فعاله..من وی بیست دارم و فعاله نفهمیدم منظورشو..ینی برای پیکسل متفاوته؟!

  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۱۳ مهر ۱۳۹۶

    حالا اگه فرصت محدود یه شرکت ایرانی بود، نهایتش میشد یه هفته ?

مطالب پیشنهادی