ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Sonos هم با معرفی اسپیکر One، وارد بازار اسپیکرهای هوشمند شد

با وجود بازیگرانی مانند آمازون، گوگل و اپل، بازار اسپیکرهای هوشمند به سرعت در حال رشد است و حالا نوبت به Sonos رسیده تا وارد رقابتی با این کمپانی ها شود. Sonos به تازگی از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

با وجود بازیگرانی مانند آمازون، گوگل و اپل، بازار اسپیکرهای هوشمند به سرعت در حال رشد است و حالا نوبت به Sonos رسیده تا وارد رقابتی با این کمپانی ها شود. Sonos به تازگی از اسپیکر Sonos One رونمایی کرده که از طریق میکروفون های دوربرد، امکان صحبت با دستیار صوتی الکسا را فراهم می آورد. این اسپیکر قیمتی معادل 199 دلار دارد و در تاریخ 24 اکتبر امسال روانه بازار می شود.

Sonos One در واقع ورژنی ارتقا یافته از اسپیکر Play:1 است که با ظهور دیوایس های مبتنی بر دستیارهای دیجیتالی، دچار تکامل شده. Play:1 همین حالا کیفیت صوتی بهتری نسبت به آمازون اکو و گوگل هوم دارد، بنابراین Sonos مطمئن است که مصرف کنندگان در نهایت به برتری محصول جدیدش نسبت به سایر همتایان پی خواهند برد. ضمناً امکان دارد در آینده اسپیکر Play:5 هم به همین شکل به روزرسانی شود، اما قیمت گذاری One فعلاً یکی از مزایای رقابتی Sonos به حساب می آید.

گذشته از دستیار الکسا، Sonos قصد دارد در سال 2018 میلادی پشتیبانی از گوگل اسیستنت را هم به One بیاورد. آمازون موزیک، پاندورا، iHeart Radio و دیگر سرویس های استریم موسیقی نیز روی این اسپیکر پشتیبانی می شوند؛ با این همه سرویس هایی مانند اسپاتیفای و اپل موزیک از همان ابتدا به صورت صوتی قابل کنترل نیستند. تا زمانی که پشتیبانی از کنترل صوتی روی این سرویس ها اضافه شود، کاربران می توانند از اپلیکیشن موبایل Sonos یا اپلیکیشن خود اسپاتیفای بهره ببرند.

اگرچه اسپیکر Sonos One از همین حالا بسیار نویدبخش به نظر می رسد اما آمازون و گوگل هر دو تمرکز بیشتری روی افزایش کیفیت دارند. آمازون اکوی جدید کیفیت صدای بهتری نسبت به پیشینیان دارد و گوگل هم ظاهراً مشغول توسعه اسپیکری گران قیمت تر به نام Home Max است. اپل هم بارها تاکید ورزیده که هوم پاد جدید، هنگام عرضه در ماه دسامبر کیفیت صوتی بهتری نسبت به هر رقیب دیگر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی