ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روزرسانی WatchOS 4.0.1 مشکل اتصالات اپل واچ سری 3 را برطرف کرد

احتمالاً یکی از مسائلی که دیوایس های اپل را به محصولاتی ایده آل برای مشتریان تبدیل می کند، پشتیبانی مثال زدنی و حل سریع مشکلات از سوی این کمپانی است. به عنوان مثال هنگامی که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

احتمالاً یکی از مسائلی که دیوایس های اپل را به محصولاتی ایده آل برای مشتریان تبدیل می کند، پشتیبانی مثال زدنی و حل سریع مشکلات از سوی این کمپانی است. به عنوان مثال هنگامی که کاربران آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خبر از بروز مشکلاتی در تماس های تلفنی دادند، اپل به سرعت iOS 11.0.2 را منتشر کرد که مشکل کاربران را برطرف ساخت.

همانطور که در خبرها خوانده اید، اپل واچ سری 3 هم در ابتدای عرضه با مشکلی در اتصال به شبکه LTE مواجه بود. این ساعت هوشمند جدید دیگر نیازی به همگام سازی با یک آیفون ندارد و می توان به صورت مستقل از آن استفاده کرد؛ بنابراین بروز چنین مشکلی، بسیار برای کاربران و اپل دردسر آفرین به شمار می آورد.

اپل بعد از آگاهی از این مشکل، وعده حل آن را از طریق یک آپدیت نرم افزاری داد و حالا به روزرسانی WatchOS 4.0.1 از راه رسیده که دقیقا همین مشکل را برطرف می سازد. اپل نگفته است که چه چیزی باعث بروز مشکل در اتصال به شبکه LTE شده بود یا اینکه به روزرسانی جدید سایر مشکلات کاربران را نیز برطرف خواهد ساخت یا خیر؛ مشکلاتی مانند عدم امکان فعال سازی سیری.

در هر صورت، WatchOS 4.0.1 برای برطرف سازی مشکل اتصالات اپل واچ سری 3 به شبکه LTE و نیز عدم امکان استفاده از تماس های تلفنی برخی اپراتورهای مخابراتی از راه رسیده و دارندگان این ساعت گران قیمت، حالا می توانند از خرید خود لذت ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی