ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی تایید کرد: موبایل Mate 10 همراه با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود

در حالی که کمتر از دو هفته تا برگزاری رویداد معارفه پرچمدار جدید هوآوی باقی مانده، این کمپانی چینی از همین حالا دست به کار شده و آرام آرام به معرفی ویژگی های منحصر به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

در حالی که کمتر از دو هفته تا برگزاری رویداد معارفه پرچمدار جدید هوآوی باقی مانده، این کمپانی چینی از همین حالا دست به کار شده و آرام آرام به معرفی ویژگی های منحصر به فرد موبایل Mate 10 می پردازد. خانواده Mate 10 قرار است در سه مدل عرضه شود و احتمال می رود گذشته از ابعاد، برخی مشخصات سخت افزاری آنها نیز با یکدیگر متفاوت باشد.

با این همه، باتری احتمالاً در همه مدل ها ظرفیتی یکسان خواهد داشت و گمان می رود که Mate 10 و Mate 10 Pro به همراه باتری یکسان روانه بازار شوند؛ هرچند که این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

اما نکته ای که به صورت قطعی می دانیم، استفاده از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در Mate 10 است. کمپانی چینی با انتشار تصویری تازه این موضوع را به صورت رسمی تایید کرده و قطعاً با موبایلی طرف هستیم که عمر باتری بسیار بالایی داشته و کاربران را در روزهای شلوغ همراهی می کند. اما متاسفانه شعارمورد استفاده برای این تصویر، آنقدرها تاثیرگذار نیست: «وقتی که باتری شما با یکبار شارژ، برای یک روز کامل دوام می آورد.»

در هر صورت، حالا به طور رسمی می دانیم هوآوی Mate 10 همراه با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که هیچوقت در هیچ یک از مدل های قبلی خانواده Mate دیده نشده و قطعاً مزیت مهمی به شمار می آید؛ اما عمر باتری به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد و تا زمانی که دستگاه در دنیای واقعی بررسی نشود، نمی توان نظری قطعی راجع به آن داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Arash Sohrabi
    Arash Sohrabi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    در کنار استفاده از دوربین‌های باکیفیت، شرکت هوآوی، میت 10 را با سخت‌افزاری نسبتا قدرتمند راهی بازار کرده است. همان‌طور که انتظار داشتیم، این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی Kirin 970 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تراشه‌ای هشت‌هسته‌ای که از چهار هسته‌ی Cortex-A73 با فرکانس 2.36 گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Cortex A53 با فرکانس 1.84 گیگاهرتز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری میت 10 می‌توانیم به وجود ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کنیم. این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی برای Mate 10 در نظر گرفته‌ شده که برای انواع کارهای روزانه مناسب است و به نظر می‌رسد که می‌تواند بیش از یک روز شارژدهی کند. تکنولوژی شارژ سریع نیز در این محصول گنجانده شده است تا کاربر قادر باشد باتری گوشی خود را در مدت‌زمان کمی شارژ کند. استفاده از سیستم‌عامل اندروید 8٫۰ نیز از مشخصات مهم این محصول هوآوی به‌شمار می‌رود که قابلیت‌های مختلف و جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران این گوشی می‌توانند سنسور تشخیص اثرانگشت را شخصی‌سازی کنند تا بتوانند کارهای مختلفی با آن انجام دهند.

  • عادل حقیقی
    عادل حقیقی | ۱۴ مهر ۱۳۹۶

    دیجیاتو جان ما راضی نیستیم خبر رو سریع بفرستی
    یکم آروم باش
    با دقت بررسی کن و بفرست
    از هر ۱۰ تا مطلب ۷ تاش توش ایراد هست
    خیلی زیاد شده دیگه
    لطفا دقت بیشتری بکنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی