ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 8 به عنوان «بهترین موبایل سال» در مراسم MCC Awards انتخاب شد

شب گذشته رویداد اهدای جوایز The Mobile Choice Consumer Awards 2017 در لندن برگزار شد و در جریان این رویداد، برخی از جوایز به کمپانی های سازنده اسمارت فون رسید؛ با این همه گفتنی است ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

شب گذشته رویداد اهدای جوایز The Mobile Choice Consumer Awards 2017 در لندن برگزار شد و در جریان این رویداد، برخی از جوایز به کمپانی های سازنده اسمارت فون رسید؛ با این همه گفتنی است که مراسم کاملاً بر بازار بریتانیا متمرکز بوده است.

پیش از هر چیز، گلکسی اس 8، اسمارت فون پرچمدار سامسونگ به عنوان «موبایل سال» در Mobile Choice Consumer Awards امسال برگزیده شد. علاوه بر این، اس 8 سامسونگ توانست جایزه «بهترین دوربین موبایل 2017» را نیز دریافت کند و به سامسونگ یاری رساند تا به عنوان «بهترین تولیدکننده سال» انتخاب شود.

با این همه سامسونگ تنها شرکتی نیست که در این مراسم موفق به دریافت جایزه شد و برند آنر هم در دسته بندی «جالب توجه» به موفقیت رسید و موبایل آنر 9 هم حالا «بهترین موبایل بازار میان رده» نام گرفته است. موتورولا موتو E4 «مقرون به صرفه ترین موبایل» نام گرفت و از این منظر توانست رقبایی مانند آنر 5C، نوکیا 3310 و گلکسی جی 3 را کنار بزند.

اپل واچ 2 جایزه «بهترین اسمارت واچ» را به خانه برد و فیت بیت Charge 2 توانست در دسته بندی دیگر همین محصولات پوشیدنی، یعنی «بهترین پوشیدنی پایشگر سلامتی» به موفقیت برسد. گفتنی است که گوگل هوم هم فرصتی برای خودنمایی در این مراسم یافت و و به نخستین اسپیکر هوشمندی تبدیل شد که جایزه «گجت متصل سال» را به خود اختصاص می دهد.

ناگفته نماند که آمازون هم به عنوان «بهترین خرده فروشی آنلاین» برگزیده شد و در همین حال، Vodafone «بهترین تجربه کاربری داخل فروشگاه» را دریافت نمود. مثل همیشه، این مراسم اندکی زودتر از سال جدید میلادی برگزار شد و به همین خاطر، برخی موبایل ها مانند هوآوی میت 10 و پیکسل 2 گوگل فرصتی برای درخشش نداشتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    سامسونگ رو فقط باید قاب گرفت

  • میلاد
    میلاد | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    یعنی از نوت ۸ هم بهتره ؟؟؟

  • hassan
    hassan | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    هنوز که 2017 تموم نشده خیلی از شرکتها هنوز رونمایی نکردن مثل هواوی میت 10 که 24 مهر میاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی