ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ آفر؛ راهی برای با خبر شدن از بهترین تخفیف های فروشگاه های اینترنتی

مطابق آخرین آمار منتشر شده، در حال حاضر بیشتر  از 10 هزار فروشگاه اینترنتی در کشورمان مشغول فعالیت هستند. با در نظر گرفتن این آمار می توان گفت که فروشگاه های اینترنتی کشور حداقل از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

مطابق آخرین آمار منتشر شده، در حال حاضر بیشتر  از 10 هزار فروشگاه اینترنتی در کشورمان مشغول فعالیت هستند. با در نظر گرفتن این آمار می توان گفت که فروشگاه های اینترنتی کشور حداقل از نظر تنوع کالا و پوشش نیازهای مختلف مردم روند مثبت و رو به رشدی را طی می کنند. اما متأسفانه از برخی جنبه ها شرایط چندان مساعدی را در فروشگاه های اینترنتی نمی بینیم.

تقریبا 97 درصد فروشگاه های اینترنتی کشور مجوزهای لازم برای فعالیت را ندارند و این یعنی علیرغم تنوع بالای کالا، نظارت درستی بر قیمت ها و کیفیت خدمت رسانی این فروشگاه ها نمی شود. بنابراین در چنین آشفته بازاری اگر میان قیمت یک تلفن هوشمند مشخص در دو فروشگاه اینترنتی اختلافی دویست هزار تومانی ببینید، اصلا نباید تعجب کنید.

اما خوشبختانه در این شرایط نامطلوب، هستند اپلیکیشن هایی که می توانند شما را برای خریدی مقرون به صرفه از معتبرترین فروشگاه ها راهنمایی کنند. «آفر» که امروز معرفی می کنیم با همین هدف به دیوایس های اندرویدی پا گذاشته است. محصول تیم راهکارهای هوشمند ضمن این که امکان مقایسه و تحلیل قیمت کالاهای مختلف در فروشگاه ها را برایتان فراهم می کند،‌ راهکار خوبی برای مطلع شدن از تخفیف های ویژه هم هست.

آفر برای آنکه شما را به این اهداف برساند، خدماتش را در سه بخش مجزا ارائه کرده. بخش اول «همه آفرها» است که در آن به لطف رابط کاربری پرداخته شده و طبقه بندی اصولی اپ می توانید به مقایسه قیمت کالای مد نظرتان در تمام فروشگاه ها بپردازید. این جستجو را می توانید در 14 دسته مختلف کالا (وسایل الکترونیکی، وسایل خانه و ...) انجام بدهید که هر کدام به چند زیر مجموعه تقسیم بندی می شوند.

در آفر امکان جستجوی کالا به طور دستی را هم دارید. مثلا با وارد کردن کلید واژه «آیفون ۷» می توانید مقایسه سریعی از قیمت آن در فروشگاه های اینترنتی داشته باشید. در صفحه مربوط به هر کالا، ضمن مقایسه قیمت آن با سایر فروشگاه های می توانید مشخصات کامل آن را دیده و به تحلیل خوبی از وضعیت قیمت آن در بازار برسید.

آفر برای رسیدنتان به این هدف قیمت قبل و بعد از تخفیف، قیمت کف بازار و میانگین قیمت در تمام فروشگاه ها را روی نمودار به نمایش می گذارد. همچنین نمودار روند افزایش یا کاهش قیمت هم می تواند شما را برای خرید کالا در زمان مناسب راهنمایی کند.

اما با وجود مطلع شدن از کف قیمت بازار، شاید بخواهید که برای رسیدن قیمت کالا به حدی مشخص باز هم صبر کنید. آفر به لطف قابلیت «آلارم» می تواند هر موقع که قیمت محصولی به حد ایده آل تان رسید، شما را با نوتیفیکیشن از این موضوع با خبر کند تا خرید را در لحظه مناسب انجام بدهید.

اما به جز تحلیل و مقایسه قیمت، آفر در بخشی به اسم «کهکشانی ها» شما را در جریان بهترین تخفیف ها هم می گذارد. تیم توسعه دهنده اپ امکانی برایتان فراهم کرده که تخفیف ها را در بازه های مختلف جستجو کنید: از ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان، از ۲۰۰ تا ۵۰۰، از ۵۰۰ تا یک میلیون و بیشتر. هر چند خود اپلیکیشن بهترین تخفیف های روز را به طور دستی در صفحه کهکشانی ها برایتان گلچین می کند تا اگر به مورد خوبی برخوردید وقت تان را خیلی تلف نکنید.

و در نهایت بخشی به اسم «پیشنهادهای ما» جایی است که جذاب ترین کالاها توسط سردبیران آفر به شما ارائه می شوند. خوشبختانه پیشنهادهای این بخش هر روز تغییر می کنند و معمولا کالاهایی را در بر می گیرند که مردم احتیاج بیشتری به آن ها دارند.

در مجموع آفر با فراهم کردن امکان تحلیل و مقایسه قیمت کالا در بازار، و البته اطلاع رسانی تخفیف ها از فروشگاه های معتبر، اپلیکیشن خوبی است برای این که در خریدهای اینترنتی سرتان کلاه نرود، ضمن این که آگاهی بیشتری بر نوسانات بازار داشته باشید.

البته این را هم بگوییم که در مقایسه با اپلیکیشن های رقیب، هنوز فروشگاه های زیادی در آفر پشتیبانی نمی شوند و جای خالی بعضی دسته بندی ها را در آن احساس می کنید، اما امید می رود که با به روز رسانی های بعدی شاهد پیشرفت اپلیکیشن و ارائه خدمات بهتری به کاربران در آن باشیم.

دانلود از کافه بازار 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Banaiee
    Mohammad Banaiee | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    زنده بااااااااد

  • محمودی
    محمودی | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    سلام ببخشید سوالم بی ربطه من gboard نصب کردم رو آیفونم تو تنظیمات صدای کیبورد رو فعال کردم ولی باز صدا نداره گوشی رو ری استارت کردم بازم جواب نداد کسی میدونه علت چیه؟

مطالب پیشنهادی