ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس مادربوردهای سری Z370 رده ROG و ROG STRIX را معرفی کرد

کمپانی ایسوس به تازگی از سری Z370 مادربوردهای خود در رده های ROG و ROG Strix رونمایی کرده که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت جلب می کنیم: با معرفی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۹

کمپانی ایسوس به تازگی از سری Z370 مادربوردهای خود در رده های ROG و ROG Strix رونمایی کرده که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت جلب می کنیم:

با معرفی چیپست جدید Z370، ایسوس بزرگترین تولید کننده مادربورد در جهان، در خط تولید گیمینگ خود، حرفه ای ترین مادربوردهای گیمینگی که تا به حال تولید شده بودند را به معرض نمایش در آورد.

همانطور که پیشتر گفته بودیم، مادربوردهای سری PRIME و TUF Gaming به منظور کاربرهای گیمینگ و مصارف روزمره از سوی این کمپانی معرفی شده بود، حال نوبت به حرفه ای ها رسیده تا از طرف ایسوس شگفت زده شوند:

مادربوردهای سری ROG MAXIMUS X و ROG STRIX Z370 با پشتیبانی از آخرین نسل چیپست اینتل (Coffee Lake) بازه وسیعی از نیازهای افراد حرفه ای را با هر سطح از بودجه در بر می گیرد.

ROG

در بخش ROG، ایسوس در گام نخست مادربوردهای MAXIMUS X Hero، MAXIMUS X Code ، MAXIMUS X Apex و MAXIMUS X Formula را معرفی کرد که خاص ترین مادربورد تولید شده توسط این کمپانی یعنی  ROG MAXIMUS X Apex در روز نخست رونمایی توانست پردازنده Core i7 8700K را تا فرکانس دیوانه کننده 7300 مگاهرتز اورکلاک کرده و 11 رکورد نخست جهانی را با کمک این مادربورد به ثبت رساند. در قسمت اورکلاک RAM، اورکلاکرهای ایسوس توانستند به فرکانس 5529.2  مگاهرتز دست یابند!

ROG Strix

ایسوس به منظور در دسترس بودن گیمینگ برای هر بودجه ای با معرفی سری ROG STRIX، این امکان را تقریباً برای هر سطح از بودجه مهیا ساخته است. در چیپست Z370 بیشترین تعداد معرفی مربوط به سری ROG STRIX است که با نام های ROG STRIX Z370-E Gaming، ROG STRIX Z370-F Gaming، ROG STRIX Z370-H Gaming برای فرم فاکتور ATX و برای فرم فاکتور mATX مادربورد ROG STRIX Z370-G Gaming و در فرم فاکتور Mini-ITX هم مادربورد ROG STRIX Z370-I Gaming در سری اول معرفی شده است.

هر دو سری ROG و ROG STRIX با رده بالاترین تجهیزات تولید شده اند. ایسوس برای تضمین کارایی، مدار تغذیه کاملاً هوشمند با کنترلر اختصاصی Digi+ و قطعات رده بالا مانند خازن های ژاپنی 10K و چوک های ویژه استفاده کرده است. این قطعات علاوه بر کارایی بالا، دمای کمتری هم نسبت به سایر مادربوردهای برندهای دیگر تولید کرده که این عمل منجر به تضمین دوام و طول عمر قطعات می شود.

در همه مادربوردهای سری Z370 ایسوس، به منظور بهبود کارایی از حافظه های پرسرعت DDR4 از OptiMem و نسل سوم فناوری T-Topology استفاده کرده است. با کمک این فناوری ها خیال کاربر در انتخاب کیت های حافظه راحت شده و مشکل ناسازگاری به صفر رسیده است.

در بخش شبکه مخصوص بازی نیز درست مانند همه سری های قبلی از چیپ های رده بالای شبکه اینتل، راهکارهایی مانند LanGuard و GameFirst استفاده شده است.

در دنیای صدا هم که همیشه کارت صوتی با فناوری SupremeFX زبانزد خاص و عام است. جدیدتری قطعات صوتی مانند DAC های به روز، رده بالاترین چیپ صوتی، خازن های طلایی ژاپنی Nichcon و سایر ادوات رده بالا به کار گرفته شده، و علاوه برسخت افزار رده بالا، نرم افزارهای کاربردی ویژه ای مانند Sonic Radar و Sonic Studio را گنجانیده است تا بالاترین کارایی را در گیمینگ حرفه ای داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رکوردهای اورکلاکینگ و مادربوردهای جدید سری ROG  و ROG STRIX می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید:

لینک 1

لینک 2

لینک 3

هم اکنون تمامی مادربوردهای سری Z370 ایسوس در کشور در دسترس بوده و شما می توانید آنها را از فروشندگان معتبر ایسوس بخواهید. در ادامه تصاویر مربوط به مادربوردهای جدید ایسوس را مشاهده می کنید:

Maximus X Code
Maximus X Formula
Maximus X Hero
Maximus X Hero_WIFIAC
Maximus X Apex
ROG STRIX Z370-E Gaming
ROG STRIX Z370-H Gaming
ROG STRIX Z370-I Gaming
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • agha
    agha | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    تو سفر برای اینکه از ارزون تر بودن قیمتا استفاده کنم میخواستم cpu رو تو سفر بگیرم ولی از اونجایی که مادربورد سری گرونقیمت z300 هست باید یه فکری به حالش بکنم .

    • ashkan
      ashkan | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

      منظورت قطره؟؟??

  • Vasef jahangiri (V Lord)
    Vasef jahangiri (V Lord) | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    اوه اوه
    داداچ اینها مادربرد نیستند که ، اینها یه اثر هنری هستند که از نگاه کردنشون هم آدم سیر نمیشه.
    ? ?

  • رضا صادقی
    رضا صادقی | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    دلم رفت .خدایی اگه پولدار بودم نصف پولامو میدادم برای خرید تجهیزات گیمینگ ????

مطالب پیشنهادی