ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

هایپرتایر به جمع استارتاپ های خدمات خودرو پیوست؛ تجربه خرید آنلاین و نصب تایر در محل

بازار تایر در کشورمان همانند بسیاری از بازار های دیگر، براساس ساختاری سنتی و نه چندان واضح و روشن فعالیت می کند اما به لطف انقلاب اینترنت و توسعه استارتاپ ها این شرایط در حال ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

بازار تایر در کشورمان همانند بسیاری از بازار های دیگر، براساس ساختاری سنتی و نه چندان واضح و روشن فعالیت می کند اما به لطف انقلاب اینترنت و توسعه استارتاپ ها این شرایط در حال تغییر است.

هایپر تایر، نام استارتاپ جدیدی است که حالا امکان مقایسه، انتخاب و خرید تایر با قیمت رقابتی را به شکل آنلاین ایجاد کرده است.

این شرکت همچنین تایرهای انتخابی توسط شما را ظرف تنها سه ساعت توسط پیک موتوری در اقصی نقاط تهران تحویل می دهد و امکان نصب در محل را نیز از طریق کامیونت های خود در مرحله بعدی فراهم آورده است.

این کامیونت ها مجهز به تجهیزات کامل تعویض و بالانس تایر هستند و به دستگاه ویژه تزریق باد نیتروژن و تعویض تایرهای مخصوص پنچر رو (ران فلت) نیز مجهز شده اند.

جالب تر آنکه تحویل دو حلقه تایر توسط هایپرتایر تنها با 10 هزار تومان هزینه حمل صورت می پذیرد و در صورت سفارش چهارحلقه تایر، این رقم به کلی صفر خواهد شد.

همچنین امکان پرداخت پول در محل نیز وجود دارد و تعرفه های مربوط به خدمات نصب در محل نیز براساس تعرفه های رایج صنف آپارات محاسبه می شود و فهرست هزینه های مربوطه در وب سایت هایپرتایر درج شده است.

بنابراین می توان گفت که هایپرتایر قصد دارد  تجربه جدیدی از خرید و تعویض تایر را برای مشتریان خود ایجاد کند و در آینده پس پوشش کامل و وسیع شهر تهران در 22 منطقه، نوبت به شهرهای دیگر کشورمان نیز خواهد رسید.

البته این تمام خدمات هایپرتایر نیست، چرا که این شرکت در نظر دارد تا با جمع آوری تایرهای فرسوده در انبارهای خود و تهیه آسیاب های مخصوص، پروسه بازیافت و تبدیل تایرهای فرسوده به مواد قابل استفاده دیگری نظیر کفپوش های پلاستیکی را نیز در کشور آغاز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    بسیار عالیه.

  • pouya s
    pouya s | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    اون بخش آخرش را خوشم اومد بازیافت لاستیک

  • زروان
    زروان | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

    ماشینای خودران ، اسنپ و...، برقی شدن ماشینا، حالام که هایپر تایر
    کلا استار تاپ ها از حمل نقل و ماشین خوششون میاد

مطالب پیشنهادی