ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت رکورد جدید برای بیت کوین و ابراز نگرانی تحلیلگران از بی ثباتی آن

پول مجازی بیت کوین با وجود هشدارهای متخصصین حوزه مبنی بر بی ثباتی این پول در آینده، صبح امروز (ساعت 6:30 به وقت تهران) به ارزش 4626 دلار رسید که این رقم در طول یک ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

پول مجازی بیت کوین با وجود هشدارهای متخصصین حوزه مبنی بر بی ثباتی این پول در آینده، صبح امروز (ساعت 6:30 به وقت تهران) به ارزش 4626 دلار رسید که این رقم در طول یک ماه گذشته بی سابقه بوده است.

ممنوعیت جذب سرمایه به صورت پول مجازی در چین یکی از عوامل اصلی بی ثباتی بیت‌کوین

البته بیت کوین در ماه های اخیر فراز و نشیب های بسیاری را طی کرده و با قیمت هایی کمتر از 3000 دلار تا بیش از 5000 دلار مورد معامله قرار گرفته است. در این بین پیش بینی افزایش ارزش بیت کوین تا 6000 دلار و ممنوعیت تأمین سرمایه با پول های مجازی در چین (دومین اقتصاد بزرگ دنیا)، از جمله مهم ترین مواردی هستند که تحلیلگران به عنوان عوامل عدم ثبات پول مورد بحث مورد اشاره قرار می دهند.

لازم به ذکر است که دولت ژاپن بر خلاف چین، استقبال خوبی از پول های مجازی داشته و حالا بسیاری از فروشگاه های این کشور بیت کوین را به عنوان مبلغ پرداختی در مقابل کالاها می پذیرند.

همچنین به گزارش سازمان ناظر خدمات مالی ژاپن، 11 شرکت مختلف به صورت رسمی در زمینه مبادلات پول رمزنگاری شده در این کشور فعال هستند و بسیاری از سرمایه گذاران نیز به استفاده از بیت کوین علاقه نشان داده اند.

گفتنی است اواسط مرداد ماه انشعاب جدیدی از بیت کوین تحت عنوان «Bitcoin Cash» به وجود آمد که البته احتمال می رود به دلیل عدم استقبال کاربران، منجر به ایجاد انشعاب دیگری در ماه نوامبر شود که به گفته تحلیلگران، به بی ثباتی هرچه بیشتر بیت کوین کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • seyyed1383
    seyyed1383 | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    واحد پولی جدید wcx جای بیت کوین را خواهد گرفت؟!!
    به تازگی یک ارز دیجیتالی جدید به نام wcx واحد پولی جدیدی مانند بیت کوین شروع به کار کرده است.که شروع تبادلات این ارز از 31 اکتبر یعنی تا چندین روز دیگر آغاز خواهد شد.
    ارزش هر یک wcx در حال حاضر برابر با 10 سنت می باشد به عبارتی هر wcx 10 برابر با 1 دلار است.
    خبرهایی وجود دارد که پیش بینی می شود ارزش هر wcx به 10 دلار برسد.
    کاربران میتوانند با ثبت نام رایگان در سایت wcx به عنوان هدیه صاحب 5 دلار شوند و از آن استفاده کنند(این واحد پولی در ایران خرید و فروش می شود)
    برای ثبت نام میتوانید به آدرس زیر بروید و با ثبت نام داخل سایت و تائید ایمیلتان 50wcx معادل 5 دلار به عنوان هدیه دریافت کنید.اگر طبق پیش بینی ها ارزش هر wcx به 10 دلار برسد شما با یک ثبت رایگان صاحب 500 دلار در آینده نزدیک خواهید شد که می توانید از این 500 دلار در ایران نیز استفاده کنید.
    ✅ راهنمای ثبت نام جهت دریافت 5 دلار:
    بعد از ورود به لینک زیر روی Sign Up در وسط صفحه کلیک کنید و ایمیل خود را وارد کنید و بعد از ثبت نام وارد ایمیل خود شوید و ایمیل خود را تایید کنید تا مبلغ مورد نظر در حساب شما ثبت‌شود:
    https://ico.wcex.co/?ref=Q5JkgIt

    ارزهای دیجیتال قطعا در آینده نزدیک همانند بیت کوین حرف های زیادی برای گفتن دارند. یک مثال ساده میزنم اگر شما 6سال قبل ۵۰ هزار تومان روی بیت کوین می گذاشتید الان ۱۵ میلیارد تومن پول در اختیار داشتید.
    ثبت نامش کاملا رایگان و حتی اگر عقیده دارید ارزش ندارد کلا 5 دقیقه زمان میبرد تا ثبت نام کنید و به عنوان بلیط بخت آزمایی نگاه کنید که در صورت حقیقت قطعا سود شگرفی خواهید کرد ولی در صورت عدم حقیقت هیچ ضرری نخواهید کرد
    لینک ایمیل فعال گردد

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۷ مهر ۱۳۹۶

    یه کنفرانس درباره بیت کوین قراره توی ایران برگزار بشه. شاید برای علاقه مندان بد نباشه که شرکت کنن و از وضعیت توجه به این پول مجازی توی ایران بیشتر مطلع بشن.
    https://evnd.co/9qRIu

  • Sasan_Entezari
    Sasan_Entezari | ۱۷ مهر ۱۳۹۶

    نمیدونم چرا حس خوبی به بیت کوین ندارم، با این که داره میره بالا اما یه حسی بهم ميگه یه روز با سر میاد پایین

  • Ramyar Ahmadi
    Ramyar Ahmadi | ۱۷ مهر ۱۳۹۶

    عجب این بیت کوین واسه خودش داستانی داره بهترین راه حل برای دریافت بیت کوین ماینینگ هست ولی متأسفانه مصرف برق خیلی زیاد این دستگاه ها و همچنین قیمت گران این مشکل بع وجود آورده که در کل مردم ایران از خیر این ارز دیجیتال بگذرند
    چرا چون همین الان دلار به 4010 رسید و خیلی مونده که عمو ترامپی تحریم بکنه

مطالب پیشنهادی