ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیگیت هارد دیسک 12 ترابایتی «BarraCuda Pro» را معرفی کرد

کمپانی «سیگیت» از جدیدترین هارد دیسک سری «BarraCuda Pro» با  ظرفیت 12 ترابایت رونمایی کرد. این هارد دیسک برای کاربرانی طراحی شده که با فایل های حجیم 4K و انبوهی از تصاویر RAW سروکار دارند. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

کمپانی «سیگیت» از جدیدترین هارد دیسک سری «BarraCuda Pro» با  ظرفیت 12 ترابایت رونمایی کرد. این هارد دیسک برای کاربرانی طراحی شده که با فایل های حجیم 4K و انبوهی از تصاویر RAW سروکار دارند.

بر این اساس سرعت چرخش دیسک داخلی این محصول برابر با 7200 دور بر دقیقه بوده و  از 256 مگابایت حافظه نهان یا کَش برخوردار است.این شرکت مدل جدید هارد درایو « Iron Wolf» (گرگ آهنی) با ظرفیت 12 ترابایت را نیز معرفی کرده که امکان دسترسی از راه دور چندین کاربر به فایل های ذخیره شده را فراهم می کند. علاوه بر این در برابر لرزش دائمی ناشی از فعال بودن نیز مقاوم است.بر اساس گزارش ها BarraCuda 12TB Pro حدود 530 دلار قیمت دارد که برای کاربران عادی که تنها فایل های معمولی از قبیل های فیلم های HD، موسیقی و PDF را ذخیره می کنند بسیار زیاد است.

این شرکت اعلام کرده که با همکاری «IDC» مطالعه ای را روی میزان تولید داده ها در آینده انجام داده و پیش بینی می کنند که تا سال 2025 این میزان به 163 زتابایت برسد که 10برابر میزان فعلی تولید داده است.

شرکت های تولید کننده محصولات ذخیره سازی از قبیل سیگیت و «وسترن دیجیتال» با تولید هاردهای بسیار حجیم و سوار شدن به موج تصاویر با رزولوشن 8K، 4K، فیلم های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی از طرفی نیازهای کاربران را برآورده کرده و از طرف دیگر سوددهی خود را افزایش می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی