ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

کمپانی Blue Origin اوایل سال 2019 نخستین توریست ها را به فضا می فرستد

کمپانی «Blue Origin» که در واقع شرکت فضایی «جف بزوس» (مدیر عامل آمازون) محسوب می شود، به تازگی اعلام کرده که سفرهای تفریحی به فضا از اوایل سال 2019 و با استفاده از راکت های ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

کمپانی «Blue Origin» که در واقع شرکت فضایی «جف بزوس» (مدیر عامل آمازون) محسوب می شود، به تازگی اعلام کرده که سفرهای تفریحی به فضا از اوایل سال 2019 و با استفاده از راکت های این کمپانی ممکن خواهند شد.

شرکت بلو اوریجین از برنامه اصلی خود عقب است

خبر مورد بحث را «باب اسمیت» مدیر عامل بلو اوریجین در نشست شورای فضایی ملی آمریکا (که پس از 25 سال دوباره احیا شده است) مطرح کرده که نشان می دهد این شرکت تا حدودی در اجرای برنامه اصلی خود دچار تأخیر شده، و نمی تواند طبق برنامه ریزی قبلی در سال 2018 نخستین توریست ها را به فضا بفرستد.

لازم به ذکر است که بلو اوریجین برنامه هایی برای سفر به ماه و البته مریخ نیز دارد که قرار است با استفاده از کپسول های «نیو شپرد» صورت گیرند؛ با این حال کمپانی مذکور توریسم فضایی را هدف اصلی خود قرار داده و تصمیم دارد این صنعت را هرچه زودتر وارد فاز عملیاتی کند.

گفتنی است بر اساس پیش بینی های موجود، توریسم فضایی در آینده به یکی از پرطرفدارترین و البته پرسودترین تجارت های دنیا تبدیل خواهد شد که در این زمینه شرکت هایی مانند «Blue Origin» و «SpaceX» نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی