ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل واحد توسعه عینک واقیعت افزوده Recon را تعطیل کرد

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمپانی اینتل اول مهر توسعه هدست واقعیت تلفیقی Alloy را متوقف کرد و حالا منابع آگاه خبر می دهند که این شرکت، واحد توسعه عینک واقعیت افزوده Recon ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمپانی اینتل اول مهر توسعه هدست واقعیت تلفیقی Alloy را متوقف کرد و حالا منابع آگاه خبر می دهند که این شرکت، واحد توسعه عینک واقعیت افزوده Recon را هم تعطیل کرده است.

اینتل دو سال پیش شرکت Recon را خریداری کرده بود

بر اساس گزارشات، اینتل واحد 100 نفره توسعه عینک Recon را اوایل تابستان منحل و تا کنون از انتشار اخبار مربوط به آن جلوگیری کرده بود که البته اقدام مذکور هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است. لازم به اشاره است که اینتل دو سال پیش شرکت Recon را به منظور کمک به پیشرفت پلتفرم واقعیت افزوده خود خریداری کرده بود حالا پس از تعطیلی آن، تصمیم دارد قرارداد خود با نیروهای شرکت مورد بحث را هم خاتمه دهد.

البته یکی از سخنگویان کمپانی کالیفرنیایی که از پاسخ به سؤالات درباره Recon سر باز زده، اظهار داشته که اینتل فعالیت های خود در زمینه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را ادامه خواهد داد.

گفتنی است اینتل در سال های اخیر تلاش کرده حوزه فعالیت خود را از تولید چیپ های کامپیوتری فراتر برده و در زمینه هایی مختلفی مانند واقعیت افزوده و اتومبیل های خودران نیز فعالیت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی