ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

توسعه کارخانه BYD در کالیفرنیا؛ برقی های چینی در سرزمین یانکی ها

کمپانی چینی BYD که در زمینه تولید انواع خودروهای سواری و مسافربری فعالیت دارد، با برگزاری مراسمی فاز سوم از کارخانه اتوبوس سازی خود را در لنکستر کالیفرنیا افتتاح کرد. با افتتاح این فاز، حدود ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

کمپانی چینی BYD که در زمینه تولید انواع خودروهای سواری و مسافربری فعالیت دارد، با برگزاری مراسمی فاز سوم از کارخانه اتوبوس سازی خود را در لنکستر کالیفرنیا افتتاح کرد.

با افتتاح این فاز، حدود 28 هزار متر مربع به فضای کارخانه لنکستر اضافه شده و مساحت آن در کل به تقریبا 42 هزار متر مربع افزایش یافته است.

از چهار سال پیش که این مجموعه در اختیار BYD بوده، به طور پیوسته بر تعداد کارکنان و مساحت آن افزوده شده تا زمینه برای مونتاژ خودروهای برقی بیشتر فراهم شود.

با اضافه شدن بخش های جدید به این کارخانه، ظرفیت تولید اتوبوس های الکتریکی به 1500 دستگاه در سال افزایش یافته است.

در حال حاضر 713 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند که طبق برنامه ریزی ها در 18 ماه آینده 500 نفر دیگر به جمع کارکنان آن اضافه خواهند شد.

وظیفه اصلی کارخانه BYD در لنکستر تولید اتوبوس های الکتریکی است. فرایندهای تولید با بریدن و جوش دادن ورقه ها آلومینیومی آغاز می شود؛ بعد از شکل گیری چهارچوب کلی، تکنیسین ها موتورها، باتری ها، اینورترها، شارژرها و تمام اجزای نیازمند ولتاژ کم مثل اسپیکر، چراغ ها، نشان دهنده ها و مواردی از این دست را در مکان های تعبیه شده نصب می کنند.

بعد از این مرحله نوبت به رنگ آمیزی و شخصی سازی اتوبوس ها بر اساس سفارشات دریافتی می رسد. اگر چه سرعت مونتاژ در این مجموعه بالا نیست، اما روزانه به طور متوسط 4 دستگاه اتوبوس از خط تولید خارج می شوند.

مجموعه BYD در لنکستر بزرگ ترین کارخانه اختصاصی تولید کننده اتوبوس های الکتریکی در آمریکا محسوب می شود.

این شرکت تمرکز ویژه ای بر روی حمل و نقل سبز داشته و با تولید و عرضه انواع مدل های الکتریکی در آینده قصد دارد خود را به عنوان یکی از پیشروترین خودروسازان چینی مطرح کند.

بنا به گفته مقامات BYD دامنه فعالیت این کمپانی در آمریکا با ارایه خودروهای برقی بیشتر گسترش خواهد یافت. شاسی بلند تانگ یکی از محصولات پر سر و صدای BYD است که می تواند یکی از گزینه های حضور در بازار ایالات متحده باشد.

در این صورت تانگ باید به مصاف بهترین شاسی بلندهای جهان رفته و خود را برای رقابتی فوق العاده سخت آماده کند؛ موفقیت یا شکست این خودروی چینی که روی کاغذ از مشخصات بسیار قابل توجهی برخوردار است، نکات قابل تامل زیادی خواهد داشت.

گفتنی است که برنامه عرضه BYD تانگ در ایران نیز تدوین شده است و احتمال فروش این شاسی بلند هیبریدی 505 اسب بخاری ظرف ماه های آتی در ایران وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مجید
    مجید | ۱۷ مهر ۱۳۹۶

    byd حرف نداره. s6 اش رو یکماهه گرفتم از لحاظ آپشن و جاداری و قدرت عالیه!

مطالب پیشنهادی