ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به آغاز فروش رسمی گلکسی نوت 8 در ایران

«من برنده هم نشوم باز هم نوت 8 را میخرم.» این جمله بسیاری از افراد حاضر در مراسم جشنواره تخفیفی به نام «فرش آبی» بود. مردمی که برای خرید پرچمدار جدید سامسونگ صف‌های طولانی تشکیل ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

«من برنده هم نشوم باز هم نوت 8 را میخرم.»

این جمله بسیاری از افراد حاضر در مراسم جشنواره تخفیفی به نام «فرش آبی» بود. مردمی که برای خرید پرچمدار جدید سامسونگ صف‌های طولانی تشکیل داده بودند.

مردم صبح امروز در پیاده روی خیابان جمهوری کنار پاساژ چارسو منتظر شروع فروش رسمی نوت 8 بودند.

در این مراسم مجموعا 40 کوپن تخفیف در نظر گرفته شده بود که 22 مورد از آنها کوپن 500 هزار تومانی، 14 مورد کوپن 700 هزار تومانی و 4 جایزه ویژه کوپن یک میلیون تومانی برای حاضران تهیه شده بود.

جمعیت آماری مسابقه متشکل از 300 نفر اول صف جلوی فروشگاه بودند که با نوشتن نام و نشانی این افراد روی کاغذ و انداختن آنها در یک صندوق شیشه‌ای شفاف، در قرعه‌کشی شرکت داده شدند.

نفرات اول صف از ساعت 6:45 صبح آمده بودند، در بین این افراد سحرخیز حضور مادر و پدری میانسال توجه ما را به خود جلب کرد. این زوج برای خرید این موبایل به منظور هدیه دادن به فرزند 14 ساله‌شان که در آن وقت روز در مدرسه به سر می برد، در این مراسم حضور پیدا کرده بودند.

در کنار مراسم اصلی عکس‌های یادگاری و تست کردن پرچمدار جدید از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

«مهدی حسین نیا» یکی دیگر از افراد اول صف است. تلفن همراه قبلی وی نوت 5 بوده و حالا امیدوار است که با داشتن مدل جدید سری نوت بتواند باز هم از این برند نهایت استفاده را ببرد، او به دیجیاتو می گوید: «باور کنید کسی اگر با سری نوت کار کند، دیگر دستش به سمت هیچ موبایل دیگری کشیده نمی شود. سخت است کاربر این سری از موبایل باشی و با تلفن همراه دیگری سر کنی.»

بسیاری از حاضرین اذعان داشتند که از دانشگاه و کار خود زده اند تا به این مراسم برسند.
هدیه تی‌شرت های سامسونگ بسیاری از طرفداران را خوشحال کرده بود.

دانشجویان استقبال بسیار خوبی از قلم مدل نوت می‌کنند

«مهرشاد نگرانی» و «مهدیس لهراسبی نژاد» دو جوان بیست و چند ساله هستند که هر دو به قول خودشان نوت‌باز هستند. مهرشاد می‌گوید: «دوربین و کاربری این سری از نوت را واقعا دوست دارم و حاضر شدم به خاطر آن از دنیای اپل بیرون بیایم.» البته هر دوی آنها مثل بسیاری دیگر از افراد حاضر در مراسم، معتقد بودند که جایگاه حسگر اثر انگشت می‌توانست در قسمت بهتری باشد.

به 5 نفر اول صف جوایزی به رسم یادبود داده شد.
در بخش‌های مختلف غرفه سامسونگ دکورهایی برای نشان دادن قابلیت‌های این محصول تعبیه شده بود

«سپهر ستاره» دیگر دانشجوی حاضر در صف است که با ما گفتگو می‌کند. او «نمایشگر بی‌نهایت» تلفن همراه جدید سامسونگ را می‌ستاید اما از خدمات پس از فروش سامسونگ گلایه دارد و معتقد است سامسونگ باید روی خدمات و پشتیبانی اش در ایران بیشتر کار کند.

مدیران اجرایی سامسونگ نزدیک به ظهر مراسم قرعه کشی را شروع کردند. حضور خود اشخاص خوش شانسی که اسمشان از صندوق خارج می‌شد در این بخش الزامی بود و خوشبختانه اکثریت آنها به جز یکی دو نفر توانستند جوایز خود را ببرند.
این تیم 4 نفره از خوش‌شانس ترین افراد مراسم بودند و 2 تن از آنها برنده شدند.
یکی از برندگان ویژه که از کارکنان زحمتکش مجتمع چارسو بود.
«نوید مشایخ» از خوانندگان پروپا قرص دیجیاتو است. وی از قلم این محصول در اکثر کارهایش استفاده می‌کند و معتقد است که سامسونگ باید مدل فلت نوت ۸ را هم تولید می‌کرد. او می‌گوید: «سری Edge ویژگی‌های خود را دارد ولی حساس‌تر و ظریف‌تر از سری فلت به حساب می‌آید. اگر نوت 8 در دو مدل عرضه می‌شد حتما نوع استاندارد آن را تهیه می‌کردم.»

قیمت این محصول در فروشگاه به صورت آزاد 4 میلیون و سیصد هزار تومان قیمت گذاری شده بود و البته برای برندگان با نرخ 3 میلیون و نهصد و هشتاد هزارتومان منهای رقم کوپن آنها فروخته می‌شد.

برندگان به سمت صندوق فروشگاه رفتند تا از کوپن‌های تخفیف خود استفاده کنند.
اولین نفری که تلفن همراه جدید سامسونگ را با تخفیفی که برده بود خریداری کرد.

مراسم ویژه فرش آبی سامسونگ، امروز -۱۷ مهرماه- در چهار فروشگاه برند شاپ بزرگ چارسو و مایکروتل پلاس بازار موبایل در تهران، خانه موبایل در احمدآباد مشهد و فروشگاه اصلانی در ولیعصر تبریز به طور همزمان برگزار شد و فروش رسمی گلکسی نوت ۸ در ایران آغاز شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • amir rahimi
    amir rahimi | ۲۲ مهر ۱۳۹۶

    بعد صف نذری رو مسخره میکنن ?

  • amir rahimi
    amir rahimi | ۲۲ مهر ۱۳۹۶

    عالی بود دادا ?

    • yosof
      yosof | ۲۲ مهر ۱۳۹۶

      دست شما مرسی!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی