ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر Vela، موبایل بدون حاشیه فراموش شده سری لومیا منتشر شد

حتی در سال 2017 نیز موبایل های بهره مند از نمایشگر های بدون حاشیه از جمله شیائومی Mi Mix 2، آیفون X و گلکسی های اس 8 و نوت 8 سامسونگ بسیار زیبا به نظر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

حتی در سال 2017 نیز موبایل های بهره مند از نمایشگر های بدون حاشیه از جمله شیائومی Mi Mix 2، آیفون X و گلکسی های اس 8 و نوت 8 سامسونگ بسیار زیبا به نظر می رسند. حالا تصور کنید عرضه یک موبایل اقتصادی با چنین نمایشگری در سال 2014 چقدر می توانست هیجان انگیز باشد.

به تازگی تصویری از یک اسمارت فون مبتنی بر ویندوز موبایل منتشر شده که نشان می دهد مایکروسافت در سال 2014 مشغول ساخت یک اسمارت فون با حاشیه نمایشگر بسیار باریک با اسم رمز «Vela» بوده که البته هیچ گاه آن را به بازار عرضه نکرده است.

موبایل پروژه وِلا قرار بوده با قیمت 200 دلار به بازار عرضه شود

به نظر می رسد این تلفن هوشمند در واقع نسخه ای آزمایشی از مدل Lumia 435 بوده باشد. بر اساس ادعای سایت ویندوز سنترال، این اسمارت فون قرار بوده با قیمتی در حدود 200 دلار به بازار عرضه شود، که در صورت این اتفاق، یکی از هیجان انگیز ترین طراحی ها در میان موبایل های اقتصادی را شاهد بودیم. همچنین در تصویر منتشر شده به نظر می رسد که دوربین این تلفن هوشمند دقیقاً مشابه با Mi Mix 2 شیائومی، در بخش حاشیه پایینی نمایشگر قرار گرفته.

انتشار این خبر در حالی صورت می گیرد که اخیراً «جو بلفیوره» (Joe Belfiore) مدیر بخش ویندوز مایکروسافت، پایان  کار این سیستم عامل را اعلام نمود و گفت که در این پلتفرم دیگر به دنبال ویژگی یا سخت افزار جدیدی نباشید، بلکه فقط پَچ های اصلاحی و آپدیت های امنیتی را دریافت خواهید نمود. البته با وجود طراحی پیشروی موبایل وِلا، احتمالاً عرضه آن نیز تحول شگرفی در وضعیت نا به سامان ویندوز موبایل ایجاد نمی کرد.

در ادامه می توانید تصاویر این تلفن هوشمند را مشاهد نمایید:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    وین فون فقط بخاطر اپلیکشن و صد البته قیمت بالاش شکست خورد هنوزم اگر قیمتش رو نصف کنه طی مدت کوتاهی بازار قابل توجهی تصاحب میکنه چون واقعا روون کار میکنه

  • sharifi
    sharifi | ۱۸ مهر ۱۳۹۶

    من یه لومیا 1520 زرد داشتم
    خیلی خیلی شیک بود
    واقعا از همه نظر بی نظیر بود
    تنها چیزی که واقعا اذیتم میکرد، کمبود اپلیکیشن بود(مخصوصا برنامه های فارسی و ایرانی)
    چیزی که باعث شکست ویندوزفون شد همین کمبود اپلیکیشن بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی