ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکنر اثر انگشت احتمالاً در گلکسی نوت 9 با نمایشگر ادغام خواهد شد

کمپانی سامسونگ به دلیل استفاده از نمایشگرهای تمام صفحه موسوم به «Infinity Display» در پرچمداران اخیر خود، فضای کافی برای قرار دادن اسکنر اثر انگشت در پنل جلویی را نداشته و این سنسور را در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

کمپانی سامسونگ به دلیل استفاده از نمایشگرهای تمام صفحه موسوم به «Infinity Display» در پرچمداران اخیر خود، فضای کافی برای قرار دادن اسکنر اثر انگشت در پنل جلویی را نداشته و این سنسور را در گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 به پشت دستگاه منتقل کرده است.

البته این شرکت تصمیم داشت حسگر اثر انگشت را در گلکسی نوت 8 با نمایشگر ادغام کند اما به دلیل پیچیدگی بالای فناوری مورد نیاز، از این کار صرف نظر کرد و اسکنر مورد بحث را مانند دو مدل دیگر، در کنار لنز دوربین تعبیه نمود.

حالا با وجود برخی اخبار مبنی بر تمرکز تولیدکنندگان تلفن های اندرویدی روی سیستم های تشخیص چهره، «مینگ چی کو» تحلیلگر با سابقه مؤسسه «KGI Securities» خبر می دهد که سامسونگ همچنان پیگیر ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر بوده، و احتمالاً این ویژگی را در موبایل گلکسی نوت 9 ارائه خواهد کرد.

شرکت های BeyondEyes و Samsung LSI نمونه هایی از حسگر اثر انگشت در نمایشگر را به سامسونگ ارائه کرده اند

بر اساس اظهارات مینگ چی کو، چهار شرکت Synaptics ،BeyondEyes ،Samsung LSI، و Egis در این زمینه فعالیت می کنند که مورد آخر در حال حاضر مسئول تأمین اسکنرهای استاندارد برای محصولات سامسونگ بوده، و شرکت های BeyondEyes و Samsung LSI (یکی از زیرمجموعه های سامسونگ) نمونه هایی از حسگر اثر انگشت در نمایشگر را به کمپانی ارائه کرده اند.

گفتنی است به اعتقاد آقای مینگ چی کو، ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر برای سامسونگ نقش مرحله میانی تا توسعه سیستمی مانند «Face ID» را ایفا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۸ مهر ۱۳۹۶

    امیدوارم که پشت گوشی باقی بمونه ولی درست وسط پشت گوشی نه آون بالا

  • alie
    alie | ۱۸ مهر ۱۳۹۶

    اپل و سامسونگ قبل از رونمایی هرسال همینارو میگن!!

  • r.age
    r.age | ۱۸ مهر ۱۳۹۶

    همه خبرا شده s9 یا note9 بکشین بیرون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی