ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا ZTE هم به دنبال ساخت یک موبایل تاشو است؟

از حدود یک ماه قبل شایعاتی درباره انتشار یک موبایل هوشمند تاشو توسط کمپانی چینی «زد تی ای» منتشر شده بود و حالا خبر می رسد که نه تنها این موبایل تولید شده بلکه توانسته ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

از حدود یک ماه قبل شایعاتی درباره انتشار یک موبایل هوشمند تاشو توسط کمپانی چینی «زد تی ای» منتشر شده بود و حالا خبر می رسد که نه تنها این موبایل تولید شده بلکه توانسته چراغ سبز کمیسیون ارتباطات آمریکا موسوم به FCC را دریافت کند.

Axon M قرار است از دو صفحه نمایش مجزا که از طریق یک لولا به هم متصل شده اند، برخوردار باشد که باعث می شود یکی از نخستین های دستگاه هایی باشد که امکان تجربه همزمان موبایل و تبلت با صفحه نمایش 6.8 را  برای کاربر فراهم می کند.

به جز مورد بالا و تصاویری تائید نشده، اطلاعات بیشتری درباره این موبایل منحصر به فرد ارائه نشده است. با این حال اسناد لو رفته از موبایل های تائید شده توسط FCC برخی ویژگی های این موبایل را روشن تر می کند.بر این اساس Axon M از اندروید نوقا برخودار بوده و احتمالا توسط اپراتور AT&T در آمریکا عرضه می شود. علاوه بر این محصول جدید زد تی ای به قابلیت اتصال LTE، بلوتوث 4.1 و چیپ NFC مجهز خواهد بود.

گفتنی است هر دستگاهی که از سخت افزارهای رادیویی بهره می برد، باید مجوزهای لازم را از FCC دریافت نماید. این رگولاتوری اطمینان حاصل می کند که محصولات مورد اشاره باعث تداخل در امواج نمی شوند یا کاربران را در معرض فرکانس های رادیویی خطرناک قرار نمی دهند.

از آنجایی که این کمیسیون آمریکایی دیگر سخت افزارهای موبایل را آزمایش نمی کند اطلاعات بیشتری درباره این اسمارت فون منتشر نشده است.

در پایان باید گفت که Axon M قرار بود در اوایل سال 2018 معرفی شود با این حال پس از آن گزارش های مبنی بر معرفی آن در بیست و پنجم مهر نیز منتشر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • @digi_phone
    @digi_phone | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    این به چه درد میخوره . لولا داشته باشه زشت میشه

  • ali karami
    ali karami | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    هر چیزی ک بشه قطعا ب پای گلکسی x سامسونگ نمیرسه

    • محمد رضا
      محمد رضا | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

      مگه این دوتا تولید شدن که به پای سامسونگ نمی‌رسه مهم نتیجه است

مطالب پیشنهادی