ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر قابلیت Save for Later را برای بوکمارک کردن توییت ها معرفی کرد

توییتر به تازگی اعلام کرده که در حال حاضر روی قابلیتی به نام Save for later کار می کند که قرار است امکان بوکمارک کردن توییت ها را برای کاربران به ارمغان بیاورد. به لطف ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۴

توییتر به تازگی اعلام کرده که در حال حاضر روی قابلیتی به نام Save for later کار می کند که قرار است امکان بوکمارک کردن توییت ها را برای کاربران به ارمغان بیاورد. به لطف Save for later می توانید توییت های مورد علاقه تان را بوکمارک کرده و هر زمان که خواستید در بخشی مجزا به مرور آن ها بپردازید.

ذخیره توییت ها به همان آسانی است که تصورش را می کنید. کافیست روی آیکن سه نقطه در زیر هر توییت اشاره کرده و گزینه Add to Bookmarks را برگزینید. با این کار توییت های منتخب در بخش Bookmarks که در سایدبار اپلیکیشن قرار گرفته ظاهر می شوند.

البته شایان ذکر است که این قابلیت هنوز در اپلیکیشن توییتر ارائه نشده و در مراحل اولیه توسعه خود به سر می برد، بنابراین امکان دارد که توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی پس از انجام تست های مختلف و دریافت بازخوردهای کافی، در نحوه بوکمارک کردن توییت ها تجدید نظر کنند. مثلا یکی از راهکارهای جایگزین برای روش بوکمارک کردن فعلی می تواند قرار دادن یک دکمه اختصاصی ذخیره سازی توییت در کنار دکمه های لایک و ریتوییت و پاسخ باشد.

اما در کنار Save for later، توییتر اقدام به معرفی قابلیت دیگری هم کرده که همین حالا در اپلیکیشن های موبایل آن ارائه شده است. با به روز رسانی اپ توییتر حالا می توانید از اتفاقات مهمی که به طور زنده در حال وقوع هستند با خبر شوید.

در همین راستا توییتر اخبار مسابقات ورزشی، خبرهای فوری و موضوعات دیگری را در بالاترین قسمت تایملاین شما به نمایش می گذارد. البته توییتر اعلام کرده که فعلا عمده تمرکز خود را بر رویدادهای ورزشی گذاشته و در حال حاضر مسابقات فوتبال، بسکتبال، فوتبال آمریکایی، هاکی و بیسبال را به طور زنده پوشش می دهد.

توییتر می گوید که قابلیت مذکور (با عنوان happening now) می تواند اخبار را بسته به سلیقه و علایق برای هر کاربر شخصی سازی کرده و به مرور زمان در این کار بهتر و بهتر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی