ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در مورد آیفون های سال بعد چه می دانیم؟

آیفون های 8 (بررسی متنی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) و 8 پلاس که به تازگی عرضه و معرفی شده اند، برای بسیاری از کاربران انتخاب خوبی به نظر می رسند. همچنین آیفون X نیز  از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

آیفون های 8 (بررسی متنی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) و 8 پلاس که به تازگی عرضه و معرفی شده اند، برای بسیاری از کاربران انتخاب خوبی به نظر می رسند. همچنین آیفون X نیز  از نظر طراحی یک تغییر عمده نسبت به اسمارت فون های پیشین این شرکت به حساب می آید. ولی برای بسیاری از علاقه مندان به خرید آیفون این سوال مطرح می شود: آیا ارزش دارد برای خرید تلفن هوشمند، تا زمان عرضه موبایل های سال آینده اپل صبر کنیم یا خیر؟ در ادامه با ما باشید تا آنچه از آیفون های بعدی می دانیم را بررسی کنیم.

ابتدا لازم است بگوییم که اگر دلیل اصلی شما برای خرید آیفون های جدید، کند بودن بیش از حد موبایل فعلیتان در استفاده روزانه است، همین الان وقت ارتقاء است. در این صورت می توانید بدون نگرانی از مشخصات آیفون های سال بعد، از میان مدل های موجود، یعنی آیفون های SE (بررسی دیجیاتو)، 6S (بررسی دیجیاتو)، 6S پلاس، 7 یا 7 پلاس (بررسی دیجیاتو) یا جدیدترین مدل های ارائه شده یعنی 8، 8 پلاس یا آیفون X انتخاب نمایید. از سوی دیگر برای خرید آیفون های بعدی، باید تا زمان عرضه آنها در سال 2018 منتظر بمانید.

آنچه از نسل بعدی آیفون های 8 و 8 پلاس می دانیم

به نظر می رسد نمایشگر مدل های 8 و 8 پلاس فعلی، شاهد تغییرات عمده ای در سال آینده باشند و مشابه مدل X پنل های بدون حاشیه در آنها به کار رود. ظاهراً اپل از پنل های نمایشگر «Full Active LCD» ساخت شرکت Japan Display در دو نسخه بعدی استفاده خواهد کرد. همچنین احتمالاً نسخه پلاس، نمایشگری 6 اینچی خواهد داشت.

در صورت صحت به کار رفتن پنل های LCD در این دو نسخه، احتمالاً به دلیل قیمت پایین تر و تولید راحت تر این نوع نمایشگر ها، اپل مشکل کمتری در تهیه آنها خواهد داشت و مشکل عرضه محدود آنها در ابتدای فروش (بر خلاف آیفون X فعلی) پیش نخواهد آمد. فراموش نکنیم که پیشتر «مینگ-چی کو» تحلیلگر ارشد مؤسسه KGI Securities در گزارشی اعلام کرده بود: «کمتر از 10 هزار دستگاه آیفون با پنل OLED در هر روز تولید می شود، بنابراین مدل مورد بحث تا مدتی با کمبود عرضه مواجه خواهد بود».

گفتنی است که هنوز مشخص نیست که نام نسخه های بعدی این دو موبایل کوپرتینویی ها قرار است 8S یا 9 یا هر نام احتمالی دیگری باشد.

در مورد نسل بعدی آیفون X چه می دانیم؟

بر اساس گزارشات مشخص شده که اپل درخواست ساخت پنل های OLED در اندازه های 5.28، 5.85 و 6.46 اینچی را به سامسونگ ارائه داده و البته بعد تر درخواست مدل کوچکتر 5.28 اینچی را لغو کرده است. البته بیشتر گزارشات به این موضوع اشاره دارند که در نهایت کوپرتینویی ها از مدل 6.46 اینچی در پرچمدار سال آینده خود بهره خواهد برد. لازم به یاد آوری است که آیفون X فعلی از نمایشگر 5.8 اینچی بهره می برد.

در هر صورت برای فهمیدن جزئیات بیشتری از آیفون های سال بعد، باید تا سال 2018 منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Amir026m
    Amir026m | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    https://itresan.com/196110/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a2%db%8c%e2%80%8c%d9%81%d9%88%d9%86-8-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a2%d9%82%d8%a7%db%8c-%d8%aa%da%a9%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c/.htmlبرسی ایفون ۸

  • ashkan
    ashkan | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    تازه داشتیم خوشحال میشدیم که خبرای ایفون های امسال تموم شد

  • ali zade
    ali zade | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    آیفون چون طراحی مناسب و ارگونومی فوق العاده داشته بنابراین نیازی نیست که هر سال به خاطر تنوع هزینه طراحی کنه خیلی از محصولات مثل دمپایی هستند بنابراین مجبورند که هر سال یک طرح ارائه کنند اپل این مسئله رو سالها قبل برای همیشه حل کرده کافیه گوشی های اپل را در دست بگیرید و گوشی های مشابه رو مقایسه کنید اونوقت متوجه خواهید شد که چقدر طراحی بی نظیری دارند از لحاظ سخت افزار و نرم افزار که هیچ بحثی بهشون وارد نیس و مثل همیشه یکه تازه هستند

  • muhammadreza
    muhammadreza | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    صب کنید همه چیز رو درمورد آیفون های امسال بفهمیم

  • Vahid Khalili
    Vahid Khalili | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    اینو میدونیم که از نظر طراحی مثل آیفونهای ۳-۴ سال گذشته است.

مطالب پیشنهادی