ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدلی دستکاری شده از نیسان GT-R که با کنترلر پلی استیشن 4 هدایت می شود [تماشا کنید]

اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که احساس می کنید دست فرمان خوبی در بازی های مسابقه ای و ریسینگ دارید، احتمالاً برایتان جالب است که بدانید نیسان، مدلی دستکاری شده از اتومبیل GT-R/C ساخته ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که احساس می کنید دست فرمان خوبی در بازی های مسابقه ای و ریسینگ دارید، احتمالاً برایتان جالب است که بدانید نیسان، مدلی دستکاری شده از اتومبیل GT-R/C ساخته که با کنترلر پلی استیشن 4 هدایت می شود و در واقع، به مناسبت نزدیک شدن به عرضه بازی Gran Turismo Sport ساخته شده است.

این اتومبیل اخیراً در پیست سیلوراستون به حرکت درآمده و جان ماردنبرو، برنده سومین دوره از مسابقات GT Academy هدایت GT-T را در بالگردی بر فراز پیست برعهده داشت.اتومبیل دستکاری شده نیسان بدون شک، غولی بسیار پیچیده است: این اتومبیل از چهار ربات بهره می برد که فرمان، دنده و ترمز را کنترل می کنند و شش کامپیوتر در پشت اتومبیل نیز از هدایت صحیح آن اطمینان حاصل می کنند.

کنترلر مورد استفاده برای هدایت GT-R/C دستکاری نشده است، اما بردی بالغ بر 1 کیلومتر دارد. GT-R/C در سریع ترین دور خود توانست پیست سیلوراستون را در مدت 1 دقیقه و 17 ثانیه و 47 صدم ثانیه به پایان برساند و به میانگین سرعت 122 کیلومتر بر ساعت و بیشینه سرعت 211 کیلومتر بر ساعت برسد که در نوع خود بسیار قابل تحسین تلقی می شود.

در نهایت گفتنی است که بازی Gran Tursimo Sport تا کمتر از یک هفته دیگر به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 سونی عرضه می شود؛ مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس از همین حالا قادر به دانلود نسخه کامل بازی و تجربه Gran Turismo Sport در قالب یک دمو هستند. در پایین، ویدیوی نیسان از این اتومبیل خارق العاده نیز قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ashkan
    ashkan | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    اگه یه گیمر حرفه ای کنترلش میکرد خیلی بهتر میشد.

  • majid310
    majid310 | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    تبلیغ جالبی بود ?

مطالب پیشنهادی