ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل بدن حاشیه آنر
تکنولوژی

نخستین موبایل با نمایشگر بدون حاشیه آنر ۱۴ آذر رونمایی می شود

هنوز مدت زیادی از رونمایی موبایل 7X برند آنر از زیرمجموعه هوآوی نمی گذرد، اما این شرکت با انتشار پوستری رسماً اعلام کرد که یک رویداد رونمایی دیگر در ۱۴ آذر را برنامه ریزی کرده است، ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

هنوز مدت زیادی از رونمایی موبایل 7X برند آنر از زیرمجموعه هوآوی نمی گذرد، اما این شرکت با انتشار پوستری رسماً اعلام کرد که یک رویداد رونمایی دیگر در ۱۴ آذر را برنامه ریزی کرده است، رویدادی که ظاهراً قرار است در آن از نخستین موبایل این برند با نمایشگر بدون حاشیه رونمایی شود.

شعار رویداد مذکور که در شهر لندن برگزار خواهد شد «دید خود را به نهایت برسان» خواهد بود که اشاره ای مستقیم به اشغال تقریباً تمام سطح نمای جلوی موبایل جدید با صفحه نمایش است.

هشتگ «IOOI#» که در گوشه پایین پوستر به نمایش درآمده نیز به طور واضحی بهره مندی فبلت جدید از دوربین با لنز دوگانه را گوشزد می کند. ضمن این که دومین حرف O به شکل یک ربات درآمده که به نظر می رسد نشان از بهره مندی محصول مورد بحث از هوش مصنوعی باشد.

لازم به یادآوری است که پیش از کمپانی هوآوی اعلام کرده بود که چیپست جدید Kirin 970 مجهز به یک پردازشگر عصبی مستقل برای پردازش داده های مرتبط با هوش مصنوعی خواهد بود. پس احتمالاً موبایل جدید آنر نیز قدرت خود را از جدیدترین چیپست چینی ها خواهد گرفت.

در پوستر منتشر شده اشاره ای به نام موبایل هوشمند جدید نشده، اما می توان حدس زد که در روز ۱۴ آذر می بایست انتظار رونمایی از موبایل  Note 9 آنر داشته باشیم. لازم به یادآوری است که از زمان معرفی موبایل  Honor Note 8 بیش از یک سال گذشته است. گرچه باز هم نمی توان احتمال معرفی Honor 10 جدید به عنوان پرچمدار تازه آنر را نیز نادیده گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sagittarius19
    sagittarius19 | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    گوشی های آنر خیلیاشون ایران نمیان

  • u kh
    u kh | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    جدای از ربات io میتونه اشاره به اینترنت اشیا باشه البته چیزهای دیگه ای هم میتونه باشه به نظرتون چیه?

    • عادل حقیقی
      عادل حقیقی | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

      قصه های 1001 شب

مطالب پیشنهادی