ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی DJI دوربین Zenmuse X7 را برای فیلم برداری هوایی حرفه ای معرفی کرد

پهپادهای امروزی قطعاً می توانند در فیلم سازی مورد استفاده قرار بگیرند، اما این به آن معنا نیست که دوربین های این پهپادها لزوماً برای فیلم سازی مناسب تلقی می شود. بنابراین کمپانی DJI در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

پهپادهای امروزی قطعاً می توانند در فیلم سازی مورد استفاده قرار بگیرند، اما این به آن معنا نیست که دوربین های این پهپادها لزوماً برای فیلم سازی مناسب تلقی می شود. بنابراین کمپانی DJI در صدد حل این مشکل برآمده و اخیراً از دوربین Zemuse X7 رونمایی کرده که احتمالاً نخستین دوربین مخصوص سینماتوگرافی هوایی با فرمت Super 35 به حساب می آید.

سنسور بزرگ دوربین Zenmuse X7، قادر به ضبط فیلم های 6K و RAW (در فرمت CinemaDNG) است و جزییات بسیار زیادی را در شرایط کم نور ثبت می کند. فیلم برداران می توانند لنزهایی 16، 24، 35 و 50 میلی متری را روی دوربین سوار کنند که ماکزیمم گشودگی دهانه تمام آنها به f/2.8 می رسد؛ و مهم نیست از کدام لنز استفاده می کنید، همگی هنگام تصویربرداری نزدیک، نوعی عمق میدان سطحی در تصویر به وجود می آورند.

از آن جایی که نرم افزار هم به اندازه لنزها در تصویربرداری با کیفیت اهمیت دارد، کاربران Zenmuse X7 به Cinema Color System دسترسی خواهند داشت که انعطاف پذیری زیادی در ویرایش ویدیوها از خود نشان داده می دهد و ضمناً حالتی برای تقلید از رفتار دوربین های فیلم سازی نیز در نظر گرفته شده است.

همانطور که می توانید انتظار داشته باشید، دوربین سینماتوگرافی DJI با قیمتی ارزان به دست مشتریان نمی رسد. Zenmuse X7 به تنهایی 2699 دلار قیمت دارد و در همین حال، هر لنز می تواند 1299 دلار هزینه روی دستتان بگذارد. افرادی که به دنبال بهترین تجربه کاربری هستند هم می توانند باندل چهار لنز پهپاد را با قیمت 4299 دلار خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mobinology
    Mobinology | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    برخلاف اونچه از دیجیاتو انتظار می ره، ترجمه بسیار ضعیفی بود ! این یه دوربینه نه پهباد! دوربین دیجیتالی 35 چیه دیگه ؟ نکنه منظور شما 35 میلی متریه ؟

مطالب پیشنهادی