ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن باتری گوگل به طور مستقل در پلی استور منتشر شد

گوگل همچنان به انتشار قابلیت های پیش فرض اندروید در قالب اپلیکیشن های مستقل ادامه می دهد. در همین راستا اهالی مانتین ویو امروز اپلیکیشن باتری اندروید را با عنوان Device Health Services در پلی استور ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

گوگل همچنان به انتشار قابلیت های پیش فرض اندروید در قالب اپلیکیشن های مستقل ادامه می دهد. در همین راستا اهالی مانتین ویو امروز اپلیکیشن باتری اندروید را با عنوان Device Health Services در پلی استور منتشر کرده اند.

از آن جا که اپ مذکور فقط به طور پیش فرض روی دیوایس های نکسوس و پیکسل نصب می شود، فعلا نمی توانید از مزایای آن در موبایل های دیگر استفاده کنید. ضمنا به نظر می رسد که نکسوس 5 قدیمی ترین دیوایس گوگل باشد که این اپلیکیشن را پشتیبانی می کند.

اپ Device Health Services به کاربران کمک می کند که نمودار مصرف باتری خود را دنبال کرده و مدت زمان باقی مانده تا به اتمام رسیدن شارژ دستگاه را تخمین بزنند. البته قابلیت های دیگری مثل نمایش میزان باتری در نوار وضعیت و بهینه سازی روشنایی نمایشگر هم از دیگر امکانات این اپلیکیشن گوگل هستند.

مثل بسیاری از اپلیکیشن های گوگل،  Device Health Services هم فقط با این هدف در پلی استور منتشر شده که ارائه به روز رسانی برای آن سریع تر انجام بگیرد تا گوگل نیازی به ارائه آپدیت های کامل برای سیستم عامل اندروید نداشته باشد.

همچنین شایان ذکر است که در حال حاضر فقط کاربران آمریکایی قادر به دانلود این اپ از پلی استور هستند، هر چند می توانید فایل نصبی آن از وبسایت APKMirror هم دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ایلیا محسن نژاد
    ایلیا محسن نژاد | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    اگه درست و اصولی از گوشی استفاده کنین اصلا لازم به نصب این چنین اپ هاس شخص ثالث رو گوشیتون نیستین ، که دست آخرم مشخص شه خود این اپ ها بیشترین مصرف باطری رو دارن ...

    • امیر
      امیر | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

      این برنامه شخص ثالث و رابع نیست دوست گرامی. این مدیریت باتری توی تنظیمات گوشی هست که حالا مثل یک برنامه توی استور آپلود شده که همه بتونن راحت و سریع آپدیتش کنن. توی همه گوشیها هست شما هم توی تنظیمات گوشیت داری.

  • امیر
    امیر | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    امروز آپدیتش واسم اومد. منم آپدیتش کردم. زیاد فرقی نکرده با نسخه قبلیش که روی اندروید ۸ هست. فقط توی پلی استور ارائه کرده که راحتتر آپدیتش کنه.

مطالب پیشنهادی