ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقعیت مجازی جدید اچ تی سی
تکنولوژی

شنیده ها حکایت از توسعه هدست جدید Eclipse توسط اچ تی سی دارند

کمپانی اچ تی سی مدتی قبل بخش زیادی از واحد توسعه موبایل های هوشمندنش را به گوگل واگذار کرد، اما واحد واقعیت مجازی این کمپانی تحت برند Vive به شدت مشغول به کار است. به تازگی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

کمپانی اچ تی سی مدتی قبل بخش زیادی از واحد توسعه موبایل های هوشمندنش را به گوگل واگذار کرد، اما واحد واقعیت مجازی این کمپانی تحت برند Vive به شدت مشغول به کار است. به تازگی سندی به دست آمده که نشان می دهد این شرکت احتمالاً در حال توسعه یک هدست کاملاً جدید با نام Eclipse است.

سند مذکور مربوط به ثبت یک نشان تجاری جدید با عنوان «Vive Eclipse» در کشور نیوزیلند است. در گواهی ثبت این برند که در ادامه مشاهده می کنید آمده که این یک دستگاه نمایشگر کامپیوتری با قابلیت نصب روی سر اسست که برای شبیه سازی واقعیت مورد استفاده قرار می گیرد.

به احتمال زیاد Eclipse را باید نسل دوم هدست «HTC Vive» در نظر گرفت که برای پردازش هایش همچنان نیازمند یک رایانه قدرتمند خواهد بود. لازم به یادآوری است که اچ تی سی یک هدست دیگر با عنوان «Vive Focus» نیز در دست توسعه دارد که با مجهز بودن به سخت افزار مورد نیاز (مشابه آنچه در موبایل های هوشمند به کار می رود) به طور مستقل از رایانه ها فعالیت خواهد کرد.

از هدست جدید اچ تی سی انتظار می رود که علاوه بر پشتیبانی از قابلیت «Inside-out Tracking» برای ردیابی بهتر موقعیت سر و بدن کاربر، از قابلیت های جدید و جذاب تکنولوژی واقعیت ترکیبی در ویندوز ۱۰ هم پشتیبانی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی