ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S8 و S8 پلاس
تکنولوژی

دوربین سلفی خانواده گلکسی اس 9 احتمالاً به سنسور سه بعدی مجهز باشد

بنابر گزارش های تازه، سامسونگ می خواهد یکبار دیگر با اپل وارد رقابت شده و قصد دارد در دوربین جلویی پرچمداران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، از سنسور سه بعدی بهره بگیرد. اگرچه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

بنابر گزارش های تازه، سامسونگ می خواهد یکبار دیگر با اپل وارد رقابت شده و قصد دارد در دوربین جلویی پرچمداران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، از سنسور سه بعدی بهره بگیرد. اگرچه هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما می توان حدس زد سنسور سه بعدی دوربین کهکشانی های جدید، عملکردی شبیه به آیفون X خواهد داشت و برای تشخیص چهره با دقت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

البته برخلاف اپل، سامسونگ لزوماً پشتیبانی از سنسور اثر انگشت را متوقف نمی کند؛ خصوصاً با در نظرگیری میزان تلاش و هزینه ای که کره ای ها صرف تعبیه این سنسور بیومتریک در نمایشگر کرده اند. در هر حال، قرار دادن سنسوری سه بعدی در خانواده گلکسی اس 9، برای سامسونگ منطقی بوده و می تواند لایه امنیتی اضافه ای در اختیار کاربران قرار دهد تا به تمایل خود، یکی را انتخاب کنند.

تا معرفی و عرضه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس حداقل چهار ماه باقی مانده است اما شایعات از همین حالا در فضای مجازی منتشر شده اند و گمانه زنی هایی درباره مشخصات سخت افزاری این دو موبایل صورت گرفته است.

گفته می شود مدل مخصوص ایالات متحده، به اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود و طبق معمول، مدل بین المللی به همتای اگزینوس سامسونگ تجهیز می گردد. از دیگر مشخصات افشایی می توان به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در مدل پایه اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • agha
    agha | ۲۲ مهر ۱۳۹۶

    من گوشی زده شدم شما را نمیدونم دیگه

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    فکر نکنم اینجوری باشه چون سامسونگ همیشه یه چیز جدید معرفی می کنه

مطالب پیشنهادی