ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ناوبری در ویندوز 10 به لطف قابلیت Follow Me کورتانا آسان تر می شود [تماشا کنید]

یکی از کاربران توییتر به اسم WalkingCat که به خاطر فاش کردن اطلاعات از مایکروسافت شهرت دارد اخیرا ویدیویی یک دقیقه ای در پروفایل کاربری خود منتشر کرده که یکی از قابلیت های آینده ویندوز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

یکی از کاربران توییتر به اسم WalkingCat که به خاطر فاش کردن اطلاعات از مایکروسافت شهرت دارد اخیرا ویدیویی یک دقیقه ای در پروفایل کاربری خود منتشر کرده که یکی از قابلیت های آینده ویندوز 10 را به نمایش می گذارد.

این قابلیت که Follow Me نام دارد از کورتانا برای راهنمایی کاربران برای رسیدن به تنظیمات مورد نیازشان استفاده می کند. مثلا در ویدیویی که منتشر شده، کورتانا با راهنمایی های صوتی و به طور قدم به قدم کاربر را برای اتصال یک دیوایس بلوتوثی به ویندوز 10 راهنمایی می کند.

Follow Me در کنار راهنمایی صوتی حتی می تواند محلی که کاربر می بایست روی آن کلیک کند را نیز با یک دایره آبی مشخص نماید. همچنین کاربر در صورت عدم تمایل به دریافت راهنمایی می تواند با فشردن دکمه ESC حالت Follow Me را غیر فعال کند.

مایکروسافت اوایل امسال قابلیتی به کورتانا اضافه کرد تا کاربران بتوانند تنظیمات اولیه رایانه را فقط از طریق فرمان های صوتی انجام بدهند، و به نظر می رسد که قابلیت Follow Me صورت پیشرفته تر همان قابلیت باشد. با وجود اینکه هنوز تاریخ ارائه رسمی این قابلیت مشخص نیست، اما احتمال دارد که هفته آینده و با انتشار به روز رسانی Fall Creators ویندوز 10 بتوانیم آن را تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • shahabkazemi
    shahabkazemi | ۲۲ آبان ۱۳۹۶

    با آپدیت کریترز حس کردم دیگه ویندوز از این کاملتر نمیشه
    اما الان فهمیدم قراره با آپدیت رد استون 4 حتی از اینم بهر شه
    بعضی وقتا فک میکنم چطور میشه که ویندوز و مایکروسافت ایده هاشون تموم نمیشن
    به هر صورت تهیه ویندوز اورجینال واسه من مو اصتفاده از تموم اپدیتا کاملا لطف و مفید بوده و به نظرم بهترین راه واسه تهیش خود سایت مایکروسافت لایسنس دات کام هستش

  • Masoud Z3
    Masoud Z3 | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    واقعا که! این که صدای کورتانا نیست. الکی رو فیلم اضافه کردن صدا رو.

مطالب پیشنهادی