ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین موبایل ریزر، به اسنپدراگون 835 و 8 گیگابایت حافظه رم مجهز است

در حالی که کمپانی ریزر برای بیش از یک سال مشغول توسعه اسمارت فون گیمینگ خود بوده است، تا به این لحظه هیچ اطلاعاتی درباره دستگاه منتشر نکرده است. اما خوشبختانه این کمپانی برای معرفی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

در حالی که کمپانی ریزر برای بیش از یک سال مشغول توسعه اسمارت فون گیمینگ خود بوده است، تا به این لحظه هیچ اطلاعاتی درباره دستگاه منتشر نکرده است. اما خوشبختانه این کمپانی برای معرفی نخستین موبایل خود در تاریخ 1 نوامبر برنامه ریزی کرده و بنابر لیست یافت شده در بنچمارک Geekbench، مشخصات بسیار غول آسایی دارد.

بنابر این لیست، اسمارت فون ریزر نمایشگری 5.7 دارد که رزولوشن 1440x2560 را به نمایش در می آورد؛ اما برخلاف گلکسی اس 8 و LG V30، نسبت ابعاد نمایشگر برابر با 18:9 نخواهد بود. به لطف چیپست اسنپدراگون 835 و حافظه رم 8 گیگابایتی، موبایل ریزر قرار است کاربران را در اجرای سنگین ترین اپلیکیشن ها یاری کند. ضمناً اگر این سوال برایتان پیش آمده که ریزر در حال ساخت نخستین موبایل با حافظه رم 8 گیگابایتی است یا خیر، باید گفت که وان پلاس 5 و ذن فون AR ایسوس پیشتر به چنین حافظه ای تجهیز شده اند.

موبایل ریزر که در حال حاضر هیچ نام مشخصی ندارد اندروید 7.1.1 نوقا (احتمالاً نسخه ای دستکاری شده توسط ریزر) را به اجرا در می آورد. علاوه بر این ها، ظاهراً باید منتظر 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K باشیم. در گزارش های قبلی آمده که این دستگاه گیمرهای حرفه ای را هدف قرار داده، اما مشخص نیست که از منظر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری، چه تفاوت هایی با موبایل های معمولی خواهد داشت.

در ماه ژانویه امسال بود که ریزر Nextbit را خریداری کرد؛ کمپانی سازنده موبایل بسیار جالب اما ناکام Robin. در حالی که تقریباً اطمینان داریم تیم Nextbit در توسعه نخستین موبایل ریزر عمیقاً نقش داشته، اما هنوز باید منتظر ماند و دید که این موبایل تازه، دی ان ای Nextbit را در خود دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • علی قنبری
    علی قنبری | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    در کل این ریزر میگن غول گیمه ولی زیاد تو محافل ازش صدایی نمیاد نمیدونم چرا ولی باز ایسوس بیشتر تو محافله بازم سری گیمش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی