ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سویفت کی برای آیفون حالا از حساب های کاربری مایکروسافت پشتیبانی می کند

اگر از سویفت کی به عنوان کیبورد پیش فرض آیفون استفاده می کنید خبر خوبی برایتان داریم. توسعه دهنده اپلیکیشن به تازگی و با انتشار یک به روز رسانی اعلام کرده که حالا حساب های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

اگر از سویفت کی به عنوان کیبورد پیش فرض آیفون استفاده می کنید خبر خوبی برایتان داریم. توسعه دهنده اپلیکیشن به تازگی و با انتشار یک به روز رسانی اعلام کرده که حالا حساب های کاربری مایکروسافت هم در این کیبورد پشتیبانی می شوند.

این یعنی از این پس می توانید هنگام ساخت حساب کاربری در سویفت کی از آدرس های ایمیل آتلوک هم استفاده نمایید. مطمئنا اضافه شدن این قابلیت به سویفت کی مقدمه ای برای همگام سازی کلیپ بورد این کیبورد و رایانه های ویندوزی بوده که مایکروسافت چندی پیش ارائه آن را در اپلیکیشن وعده داده است.

اما به جز پشتیبانی از حساب های کاربری مایکروسافت، نسخه جدید سویفت کی بعضی باگ ها و مشکلات کوچک فنی اپ را نیز برطرف کرده که شاید برجسته ترین آن ها مشکل ابعاد کیبورد و نوشته ها در آیفون 8 بوده است.

البته چند باگ دیگر که در دسترسی کاربران اختلال ایجاد می کردند هم در به روز رسانی سویفت کی به نسخه 2.1.2 برطرف گشته اند. برای دانلود جدیدترین نسخه سویفت کی برای iOS می توانید همین حالا به اپ استور مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • احمد حسینی
    احمد حسینی | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    کیبورد جالبی نیست، جی بورد خیلی بهتر و سبک تره

  • محمد
    محمد | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    اصن خوششم از این کیبورد نمیاد
    ویژگی خاصی نداره

مطالب پیشنهادی