ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ شکارچی اژدها شوید

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

The Talos Principle

  • ناشر: Devolver Digital
  • قیمت: 4.99 دلار
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

اگر با همین فرمون پیش برویم و اپل هر دو هفته یک بار یکی از بازی های معروف پلتفرم های خانگی را به iOS بیاورد، احتمالا در پایان سال دیگر مجالی برای بقیه عناوین باقی نماند و تقریبا تمام لیست «بهترین های 2017» به اپلیکیشن های این سیستم عامل اختصاص یابد. پس از عرضه بازی های معروف The Witness و Flower، حالا اپل با The Talos Principle توانسته دارندگان آی دیوایس ها را غاقل گیر کند.

The Talos Principle یکی از تحسین شده ترین بازی های پلتفرم های خانگی است و وجودش به صورت انحصاری روی iOS می تواند برگ برنده بزرگ دیگری برای این سیستم عامل باشد. البته بازی قبلا راهش را به اندروید هم پیدا کرده بود ولی نکته اینجاست عرضه این عنوان روی دیوایس های اندرویدی تنها به خاطر قرارداد کمپانی انویدیا با سازنده به شمار می رفت؛ بنابراین برای تجربه نسخه اندروید حتما باید دستگاهی با پردازنده K1 و X1 انویدیا داشته باشید.

به همین علت The Talos Principle را یکی دیگر از برگ برنده های iOS نسبت به اندروید خواندیم. ساخته Devolver Digital عنوانی در سبک پازل است که به شما نقش یک ربات را داده و حالا باید معماهای مختلفی را حل کنید. The Talos Principle به واسطه پازل های خلاقانه و رابطه تنگاتنگ داستان بازی و با آن ها توانست یکی از بهترین بازی های مستقل سال 2015 لقب بگیرد. بد نیست بدانید به اعتقاد بعضی ها، نسخه iOS بهترین ورژن این عنوان است.

Dragon Hills 2

در هفته ای که گذشت شاهد عرضه قسمت دوم یکی از محبوب ترین بازی های رانر بودیم. همانند گذشته، کنترل شخصیت داستان در Dragon Hills 2 خیلی ساده بوده و تنها به یک انگشت نیاز دارید؛ اگر دست خود را روی صفحه نگه دارید اژدها به سمت پایین رفته و با برداشتن انگشت تان به بالا حرکت خواهید کرد. در این راه هم مهمترین وظیفه تان این است که تا می توانید سکه جمع کرده و با طی نمودن بیشترین مسافت، رکورد بزنید. خوشبختانه وجود باس فایلت های مختلف و آیتم های گوناگون برای ارتقا باعث شده تا مشابه نسخه پیشین، Dragon Hills 2 از سرگرم کننده ترین های سبک رانر باشد.

چگونه نسخه اندروید را دانلود کنیم؟ جدا از استفاده از لینک کمکی، می توانید این لینک را در ربات urluploadbot@ گذاشته و بعد از آپلود در تلگرام بازی را دریافت نمایید. حجم بازی 60.6 مگابایت است.

Thimbleweed Park

  • ناشر: Terrible Toybox
  • قیمت: 9.99 دلار
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

سرانجام یکی از تحسین شده ترین بازی های ماجراجویی امسال راهش را به اندروید باز کرد؛ Thimbleweed Park قرار بود دو هفته پیش به اندروید بیاید اما با تاخیری که بازی خورد، چند روز قبل شاهد عرضه این عنوان بودیم. بازی داستان دو مامور اف بی آی به نام های Ray و Reyes را روایت می کند که برای رسیدگی به پرونده یک قتل مرموز به منطقه ای با نام Thimbleweed Park قدم می گذارند، غافل از اینکه مشکلات بزرگ تری سر راه آن ها قرار خواهد گرفت.

ساخته Terrible Toybox که توسط بودجه های مردمی ساخته شده است، به خاطر داستان جذاب و سبک گرافیکی به خصوص خود توانست نظر منتقدان زیادی را جلب خود کند. بد نیست بدانید سازندگان بازی های معروف DeathSpank و Monkey Island پشت ساخت این عنوان قرار دارند. بنابراین اگر از علاقه مندان به بازی های اشاره و کلیک هستید، پیشنهاد می کنیم Thimbleweed Park را دانلود کرده و به یک ماجراجویی فراموش نشدنی قدم بگذارید.

PAC-MAN Hats 2

  • ناشر: Namco Bandai
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آفلاین است

کمتر بازیکنی پیدا می شود که نام PAC-MAN را نشنیده باشد. این عنوان که روزگاری یکی از برندهای صنعت گیمینگ به حساب می آمد، با وجود اینکه در دورانی کوتاه محبوبیت گذشته خود را از دست داده بود ولی کمپانی نامکو با محصولات مختلف و عرضه نسخه های مختلف موبایل دوباره توانست PAC-MAN را بر سر زبان ها بیاندازد. حالا هم شاهد عرضه جدیدترین قسمت از ماجراجویی های پک من هستیم.

مشابه گذشته، مهمترین هدف شما خوردن تمام دایره های زرد رنگ محیط است. البته در این بین مراقب باشید تا به روح ها برخورد نکنید که زحمت هایتان به باد خواهد رفت. شاید مکانیزم های گیم پلی پک من آن جذابیت سال های پیشین را نداشته باشند اما در اینجا سازنده با اضافه کردن قدرت های مختلف و البته طراحی خوب مرحله ها موفق شده تا یک تجربه سرگرم کننده به بازیکن ها هدیه بدهد. PAC-MAN Hats 2 فعلا در مرحله بتا قرار دارد.

Infiniroom

  • ناشر: Yotam Frid
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آفلاین است

خوب فکر کنیم وقتش شده که دیگر این جمله را به کار ببریم؛ چه می کند این سبک رانر. هر چه قدر سال گذشته خلاقیت بین بازی های رانر کم دیده می شد ولی برای 2017 سازندگان سنگ تمام گذاشته اند. پس از «بدو دهقان بدو» و Retroshifter اکنون نوبت به Infiniroom رسیده تا با مکانیزم های متفاوت گیم پلی خود یک تجربه هیجان انگیز برای علاقه مندان سبک رانر به ارمغان بیاورد.

برای اینکه بدانید با چه عنوانی سر و کار دارید، کافیست به نام بازی نگاه کنید. ساخته Yotam Frid ترکیبی از دو اسم Infinite [بی نهایت] و Room [اتاق] بوده و گیم پلی هم پیرامون همین دو کلمه می چرخد. شخصیت داستان دور یک محیط بسته حرکت کرده و هنگام رسیدن به موانع باید روی صفحه کلیک کنید تا او بپرد. با گذشت زمان هم اتاقک خود به خود بزرگ می شود و بنابراین چالش های بیشتری رو به رو تان قرار خواهد گرفت.

چگونه نسخه اندروید را دانلود کنیم؟ جدا از استفاده از لینک کمکی، می توانید لینک گوگل پلی را در ربات apkdl_bot@ گذاشته و بعد از آپلود در تلگرام بازی را دریافت نمایید. حجم بازی 21.5 مگابایت است.

Jelly Run

با وجود اینکه کچ اپ دورانی افت محسوسی داشت ولی الان در مسیر درستی قدم گذاشته و تقریبا تمام بازی های چند ماه گذشته آن ها ارزش تجربه کردن را دارند. ساخته جدید این استودیو فرانسوی یعنی Jelly Run هم از این قاعده مستثنی نیست. در این عنوان رانر، به بازیکن ها کنترل شخصیتی ژله مانند داده شده و حالا باید با کلیک کردن های به موقع روی صفحه لمسی، بیشترین رکورد ممکن را بزنید؛ با هر کلیک ژله پریده و روی سطح دیگری حرکت می کند. برای کسانی که علاقه مندان به بازی های ساده هستند، Jelly Run می تواند گزینه خوبی باشد.

چگونه نسخه اندروید را دانلود کنیم؟ جدا از استفاده از لینک کمکی، می توانید این لینک را در ربات urluploadbot@ گذاشته و بعد از آپلود در تلگرام بازی را دریافت نمایید. حجم بازی 55.7 مگابایت است.

Taichi Panda 3: Dragon Hunter

  • ناشر: Snail Games
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آنلاین است

قبلا به معرفی Taichi Panda 3: Dragon Hunter پرداخته بودیم و علت اینکه ساخته Snail Games را دوباره بین بازی های  هفت سنگ میبینید، عرضه جهانی این عنوان MMO است. حالا تمام بازیکن های دنیا می توانند بازی را دانلود کرده و به رقابت با یکدیگر بپردازند. همانگونه که قبلا پیشتر بودیم، Taichi Panda 3 قسمت سوم یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های MMO RPG است و همانند بقیه بازی های این سبک مثل World of Warcraft به دنیایی عظیم سفر کرده و با شخصیت تان، به انجام ماموریت های مختلف یا مبارزه با بازیکن های دیگر می پردازید.

چگونه نسخه اندروید را دانلود کنیم؟ جدا از استفاده از لینک کمکی، می توانید لینک گوگل پلی را در ربات apkdl_bot@ گذاشته و بعد از آپلود در تلگرام بازی را دریافت نمایید. حجم بازی 27.3 مگابایت است. بعد از نصب، دیتا از درون خود اپلیکیشن دانلود می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    پاندا جدید گرافیکش عالیه

  • | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    طبق معمول بهترین بازی هفته در انحصارios?

مطالب پیشنهادی