ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون حاضر است برای توسعه الکسا با رقبا همکاری کند

همان طور که می دانید آمازون به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا، سرمایه گذاری های بزرگی در حوزه هوش مصنوعی داشته و توانسته با توسعه «الکسا»، خود را در میان شرکت های فعال در زمینه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

همان طور که می دانید آمازون به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا، سرمایه گذاری های بزرگی در حوزه هوش مصنوعی داشته و توانسته با توسعه «الکسا»، خود را در میان شرکت های فعال در زمینه دستیارهای صوتی هوشمند مطرح کند.

بهبود تجربه کاربری هدف اصلی آمازون است

البته به گفته مقامات کمپانی، آمازون همواره به دنبال پیشرفت محصولات خود بوده و حتی حاضر است برای توسعه و بهبود هرچه بیشتر الکسا، با رقبای اصلی خود مانند گوگل و اپل نیز همکاری کند. این خبر را «تونی رِید» معاون ارشد آمازون اعلام کرده و اظهار داشته بهبود تجربه کاربری، مهمترین هدف شرکت خواهد بود.

جالب است بدانید که آمازون همین حالا نیز با مایکروسافت همکاری داشته که از طریق برقراری ارتباط میان الکسا و کورتانا (دستیار هوشمند مایکروسافت)، به کاربران اجازه می دهد در آن واحد از امکانات هر دو دستیار استفاده کنند.

به گفته خانم رِید، در حال حاضر 5 هزار نفر در آمازون مشغول توسعه و تولید اسپیکرهای خانگی «Echo» هستند که به دستیار صوتی الکسا مجهز شده و طبق برنامه های کمپانی، قرار است در تمام اتاق های خانه، هتل ها و همچنین خودروها به کار گرفته شود.

گفتنی است رقبای آمازون نیز برای کسب هرچه بیشتر سهم بازار دیوایس های هوشمند خانگی، محصولاتی را روانه بازار کرده اند که خانواده اسپیکرهای «Home» گوگل و اسپیکر هوشمند خانگی «HomePod» اپل (مجهز به سیری) از آن جمله اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی