ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برنامه یک میلیارد دلاری گوگل برای بهبود مهارت افراد جویای کار

گوگل به تازگی اعلام کرده که طی 5 سال آتی، جهت بهبود وضعیت آموزشی در سطح جهان، یک میلیارد دلار به سازمان های غیر انتفاعی کمک خواهد کرد. در این راستا قرار است کارمندان این ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

گوگل به تازگی اعلام کرده که طی 5 سال آتی، جهت بهبود وضعیت آموزشی در سطح جهان، یک میلیارد دلار به سازمان های غیر انتفاعی کمک خواهد کرد. در این راستا قرار است کارمندان این شرکت به صورت داوطلبانه در مجموع بیش از یک میلیون ساعت از زمان خود را صرف این پروژه نمایند.

این طرح که توسط «ساندرا پیچای»، مدیر عامل شرکت ساکن ماونتین ویو معرفی شده، «رشد با گوگل» (Grow with Google) نام دارد و در نهایت قرار است از توسعه برنامه های تحت وب گرفته تا کسب و کارهای سازمانی، به افراد جویای شغل کمک نماید.

پیشتر نیز گوگل برنامه های مشابهی را در جهت بهبود آموزش در آفریقا اجرا کرده بود

به عنوان نمونه یکی از اصلی ترین برنامه ها در این طرح، ساخت یک پلتفرم دیجیتال جهت تسهیل آموزش دانش آموزان است. گفتنی است که نمونه مشابه این برنامه، در تیر تا مرداد سال جاری به منظور آموزش مهارت های کار با کامپیوتر و اینترنت در آفریقا توسط گوگل اجرا شده بود. در آن زمان این شرکت اعلام نمود که هدف این برنامه آموزش مهارت به 10 میلیون آفریقایی تبار و نیز 100 هزار توسعه دهنده نرم افزار از کنیا، آفریقای جنوبی و نیجریه است.

گوگل قرار است به منظور پیشبرد طرح «رشد با گوگل»، با شرکت های آموزش آنلاین رایگان ازجمله Udacity و Coursera  و نیز موسسات خیریه Goodwill و H-4 همکاری نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی