ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیانوژن با تمرکز بر اتومبیل های خودران، به «Cyngn» تغییر نام داد

استارتاپ «سیانوژن» که در ابتدا با توسعه رام های اختصاصی اندروید برای دستگاه های مختلف از محبوبیت خوبی در میان کاربران برخوردار شده بود، پس از طراحی و عرضه سیستم عامل مخصوص خود (بر پایه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

استارتاپ «سیانوژن» که در ابتدا با توسعه رام های اختصاصی اندروید برای دستگاه های مختلف از محبوبیت خوبی در میان کاربران برخوردار شده بود، پس از طراحی و عرضه سیستم عامل مخصوص خود (بر پایه اندروید) مرتکب اشتباهاتی شد که روند پیشرفت شرکت را دچار دگرگونی کرد.

شاید جدا شدن از «وان پلاس» به عنوان تنها تولیدکننده موبایلی که سیستم عامل مذکور را به صورت پیش فرض روی محصولات خود عرضه می کرد، مهمترین اشتباه سیانوژن بود که باعث شد این شرکت رفته رفته در سراشیبی افول بیافتد و اقدام به تعدیل نیرو کند.

با این حال سیانوژن در یک تحول اساسی، ماه گذشته وارد حوزه فناوری های خودران شد و حالا خبر می رسد شرکت کالیفرنیایی، نام خود را تغییر داده و از این به بعد با برند «Cyngn» فعالیت خواهد کرد.

البته هنوز جزئیات زیادی از برنامه های Cyngn منتشر نشده و کمپانی تنها در وبسایت خود به صورت مختصر توضیحاتی را ارائه داده، که به بهره گیری از هوش مصنوعی و فناوری های خودران برای ایجاد تحول در سیستم های حمل و نقل صنایع و شهرها، و همچنین تغییر نحوه رفتار ماشین ها اشاره دارند.

Cyngn جواز تست اتومبیل خودران در کالیفرنیا را کسب کرده است

لازم به ذکر است که «لیور تال» مدیر اجرایی سابق سیانوژن در حال حاضر رهبری Cyngn را به دست گرفته و موفق شده در کنار اعضای تیم خود (که بعضی از آنها پیش از این برای خودروسازان بزرگی مانند مرسدس بنز کار می کردند)، جواز آزمایش اتومبیل خودران کمپانی در خیابان های کالیفرنیا را کسب کند. هرچند هنوز مشخص نیست که خودرو مذکور چه زمانی آماده تست خواهد بود و شرکت از چه سیستم هوش مصنوعی برای اتومبیل هایش استفاده خواهد کرد.

گفتنی است سیانوژن چندی پیش دفتر خود در سیاتل را به فروش گذاشت و تمام کارکنان و اعضای تیم خود را برای بهبود ارتباطات و افزایش کارایی، در دفتر «پالو آلتو» گرد هم آورد تا تحت نام جدید Cyngn به توسعه محصولات بعدی شرکت بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • itookan
    itookan | ۲۴ مهر ۱۳۹۶

    اینا هم شیش و هشت میزنن. چند وقت پیش میخواستن گوگل رو نابود کنن. حالا میخوان خودرو خودران بسازن. رامهاشون هم همیشه پر باگ بود. فرقی نمیکرد چند ورژن میدادن بیرون. هیچوقت نشد بدون باگی که اذیت نکنه باشن

  • thepjt
    thepjt | ۲۲ مهر ۱۳۹۶

    جای رام هاش خالی ...

    هر وقت گوشی کند و قدیمی میشد ، یک رام سیانوژن میریختیم رو گوشی ، انگار دوباره زنده شده باشه ...
    البته رام های دیگر هم زیاد هستند و فراوان ... اما خوب .. سیانوژن برای خودش یک چیز دیگه بود.

    بعید میدونم کارش تو اتومبیل خودکار بگیره ... تسلا با این همه ماشین در حال حرکت و جمع آوری این همه داده به طور روزانه ، بازم تو این کار مونده ... گوگل به اون عظمت اصلا برنامه اتوموبیلش معلوم نیست ... اوبر هم که یک کارایی داشت میکرد ، دچار بحران شد و مدیر عوض کرد ... اپل هم که میخواد راز بازی در بیاری و جلو جاسوس بازی بگیره ، میترسه ماشین ها شو بیاره خیابان آزمایش کنه که نکنه یک وقت دیده بشه و لو بره ...

    هکر معروف جیل بریکر و پلی استیشن 3 هم که شروع کرد و بعد دید عملا اینقدر کارش زیاده که ته نداره ...

    دیگه سیانوژن میخواد چکار کنه آخه !؟!؟

مطالب پیشنهادی