ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن TV Time؛ هرگز از دنیای سریال ها عقب نمانید

اگر عاشق دنبال کردن سریال های تلویزیونی هستید و وقت زیادی را پای این کار می گذارید، اپلیکیشن امروز را از دست ندهید. TV Time به معنای واقعی کلمه بهشت سریال بازهاست؛ جایی که می توانید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

اگر عاشق دنبال کردن سریال های تلویزیونی هستید و وقت زیادی را پای این کار می گذارید، اپلیکیشن امروز را از دست ندهید. TV Time به معنای واقعی کلمه بهشت سریال بازهاست؛ جایی که می توانید اخبار سریال های مورد علاقه تان را دنبال کنید، با طرفداران به بحث و گفتگو بنشینید و همیشه آمار پخش جدیدترین سریال ها را داشته باشید.

TV Time با گردآوری اطلاعات کامل در مورد سریال ها و البته ایجاد یک شبکه اجتماعی بزرگ از میلیون ها طرفدار هم محیطی برای بحث و گفتگوی علاقه مندان به فیلم و سریال ایجاد کرده و هم شما را با محبوب ترین سریال های روز آشنا می کند. TV Time از چهار منوی مجزای پروفایل، For You، Watchlist و Upcoming تشکیل شده که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

دوست دارید بدانید که تا حالا برای تماشای سریال ها چقدر زمان گذاشته اید؟ این اولین آماری است که بعد از ثبت نام در TV Show به دست می آورید. اپلیکیشن بسته به هر سریال و فصل هایی که از آن دیده اید، زمانی که پای آن گذاشته اید را تخمین زده و در پروفایل تان به نمایش در می آورد. این در واقع نماد و نشانه ای برای بقیه کاربرهاست تا بدانند که شما چقدر سریال باز هستید.

TV Show به غیر از تخمین زمان صرف شده برای سریال ها (که به شکل ساعت و روز و ماه ارائه می کند) آمار و ارقام جالب دیگری هم در اختیارتان می گذارد. اگر تمام سریال هایی که تا حالا دیده اید را در اپلیکیشن ثبت کنید، TV Show با رسم نمودار دقیقا به شما می گوید که برای کدام ژانرها بیشتر وقت گذاشته اید و از کدام سبک ها اصلا لذت نمی برید. همین آمار و ارقام TV Show را برای پیشنهاد سریال مناسب به شما راهنمایی می کند که از مزایای خوب این اپ به شمار می رود.

شبکه اجتماعی TV Show میزبان میلیون ها عاشق فیلم و سریال است که می توانید به آن ها درخواست دوستی بفرستید، در مورد سریال های محبوب تان بحث کنید و ضمنا با مقایسه نمودارهای سریال دیدن تان یک کل کل داغ و جانانه هم داشته باشید.

همانطور که گفتیم، TV Show درست مثل اینستاگرام و فیسبوک یک شبکه اجتماعی است که قابلیت هایی مثل ارسال پست ویدیویی و تصویری و GIF را به شما داده. البته این بار تمرکز روی سریال های تلویزیونی است و صحبت از هیچ چیز دیگری نمی شود.

در فید کاربری TV Show می توانید پست های دوستان تان را ببینید، لایک کنید و برایشان نظر بگذارید. البته تایملاین TV Show به غیر از پست های دوستان پست های داغ بقیه کاربران اپلیکیشن را هم به نمایش می گذارد تا در جریان آخرین واکنش های مردم به سریال ها هم قرار بگیرید.

در TV Show می توانید نسبت به هر قسمت از هر سریال واکنش نشان دهید و توسعه دهندگان اپ هم امکانات پر و پیمانی برای این کار در اختیارتان گذاشته اند. به غیر از ارسال عکس و ویدیو و گیف، TV Show حتی اجازه می دهد که برای هر سریالی پادکست ضبط کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

همچنین در آپدیت های اخیر اپ بخش فوق العاده سرگرم کننده ای  به آن اضافه شده تا با انتخاب یک اسکرین شات از هر سریال آن را به meme تبدیل کنید. کشیدن نقاشی روی تصاویر و چسباندن استیکر و باز کردن دیالوگ باکس و ... کارهای متنوعی هستند که در این بخش TV Show می توانید به سبک و سیاق استوری های اینستاگرام انجام بدهید.

اما ساخت میم تنها قابلیت سرگرم کننده TV Show نیست. اگر می خواهید که تسلط تان بر سریال ها را هم بسنجید، اپلیکیشن یک بخش مجزا در نظر گرفته که در مورد سریال ها به سوالات چهار گزینه ای پاسخ بدهید. با شرکت در هر کوئیز (که مستقیما از اپ کوئیز آپ الگوبرداری شده) می توانید امتیاز و نشان بگیرید که همه آن ها می توانند اعتبار کاربری تان در شبکه اجتماعی TV Show را ارتقاء بدهند.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، یکی از وظایف TV Show مدیریت و برنامه ریزی تماشای سریال ها برای شماست. اپلیکیشن در بخشی به نام اکسپلور می تواند بسته به سلیقه تان به شما سریال هایی را برای دیدن پیشنهاد کند که می توانید همگی را به فهرست تماشا یا Watchlist تان بفرستید.

ضمنا TV Show برای آنکه آمار پخش هر کدام از سریال ها را داشته باشید هم می تواند زمان انتشار هر اپیزود را با ارسال نوتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی کند تا هرگز از تماشای سریال های محبوب تان عقب نمانید.

در مجموع TV Show با گردآوری یک بانک اطلاعاتی بزرگ از سریال های روز و ایجاد شبکه ای اجتماعی برای بحث و گفتگو بدون تردید یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود برای سریال بازهاست. اگر می خواهید در تماشای سریال چیزی فراتر از یک «بیننده» باشید و در بحث های داغ شرکت کرده و دوستان سریال باز جدیدی بیابید، به هیچ وجه از تجربه اپلیکیشن TV Show در موبایل تان غافل نباشید.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از اپ استور - دانلود از کافه بازار 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۲۳ مهر ۱۳۹۶

    مرسی دیجیتو

  • mehrdad
    mehrdad | ۲۲ مهر ۱۳۹۶

    بیش از یک ساله ازش استفاده میکنم
    تو ایران هنوز جا نیوفتاده بود
    خدا کنه بعد معرفیتون نزنن فیلترش نکنن -_-

  • az_83
    az_83 | ۲۲ مهر ۱۳۹۶

    نیازی به تهیه اشتراک نداره؟؟؟

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۲ مهر ۱۳۹۶

      اپلیکیشن رایگان هستش، اما برای دسترسی به تمام امکانات اگر تمایل داشته باشید می تونید حق اشتراک بپردازید.

مطالب پیشنهادی