ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوش مصنوعی
تکنولوژی

تسلا صدها کارمند بخش اداری و فروش خود را اخراج می کند

به تازگی اعلام شده که شرکت خودروسازی تسلا قصد دارد بین 400 الی 700 نفر از کارمندان خود را اخراج نماید. گفتنی است بیشتر این کارمندان از بخش فروش و اداری هستند و شامل بخش ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

به تازگی اعلام شده که شرکت خودروسازی تسلا قصد دارد بین 400 الی 700 نفر از کارمندان خود را اخراج نماید. گفتنی است بیشتر این کارمندان از بخش فروش و اداری هستند و شامل بخش های مهندسی و تولید نمی شوند.

سخنگوی تسلا نیز بیانه ای را در این خصوص به CNBC ارسال کرده که بدین شرح است:

«درست مانند سایر شرکت ها، تسلا نیز به طور سالانه کارآیی خود را [در جلساتی] بررسی می کند. [در این جلسات] مدیران و کارمندان در خصوص نتایج دستاوردها و نحوه دستیابی به آنها در یک دوره زمانی مشخص با یکدیگر بحث و گفت و گو می کنند. این گفت و گو ها همچنین شامل بازخوردهای سازنده و نیز شناسایی کارمندان برتر به منظور پرداخت پاداش احتمالی است. درست مانند هر شرکت دیگری که بیش از 33 هزار نفر کارمند [تعداد کارمندان تسلا] دارد، ارزیابی ها می تواند منجر به اخراج کارمندان شود. تسلا همچنان به رشد خود و استخدام کارمندان جدید از سراسر جهان ادامه می دهد».

تسلا مدل اکس که به تازگی 11 هزار دستگاه آن از سراسر جهان به علت مشکل صندلی عقب فراخوانی شده.

لازم به یادآوری است که چند روز پیش این شرکت از فراخوانی بیش از 11 هزار خودوروی تسلا مدل اکس در سراسر جهان، به علت مشکل عدم ثبات صندلی های عقب خبر داده بود. حالا مسئله اخراج کارمندان نیز به این فراخوانی و گزارش ضرر مالی اخیر تسلا اضافه شده تا برخی از کارشناسان چندان به سوددهی این شرکت در آینده نزدیک خوشبین نباشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی