ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

چری آریزو 5 توربو در آستانه ورود به بازار کشور

در اوايل شهریور ماه سال جاری شاهد رونمایی از خودروی آریزو5 با موتور توربو شارژ و تجهیزات مشابه مدل اکسلنت فعلی تحت نام Te بودیم. این خودرو با بهره گیری از موتور توربو شارژ مشابه ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

در اوایل شهریور ماه سال جاری شاهد رونمایی از خودروی آریزو5 با موتور توربو شارژ و تجهیزات مشابه مدل اکسلنت فعلی تحت نام Te بودیم.

این خودرو با بهره گیری از موتور توربو شارژ مشابه خودرو تیگو7 (قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن بر متر) شتاب قابل قبولی را به دوستاران یک سدان زیبا و اسپرت هدیه می دهد.نکته قابل اهمیت در تغییرات خودرو آریزو توربو در مقایسه با مدل فعلی، موتور خودرو است ، موتوری 1.5 لیتری خودرو دارای توربوشارژ ساخت شرکت معروف آمریکایی هانیبال که دقیقا مشابه تیگو7 عمل می کند.

از جمله مهمترین امکانات رفاهی و تجهیزات چری آریزو توربو می توان به کروز کنترل، سانروف، صندلی برقی راننده، قابلیت تا کردن صندلی عقب، دوربین دنده عقب مجهز به خطوط کمکی پارک، چراغ همراهی کننده تا درب منزل، صفحه نمایش 7 اینچی، حالت رانندگی اقتصادی، کیسه هوای جانبی و پرده ای و ESP اشاره کرد.عملکرد بالای این موتور که توانست از لحاظ بهره وری عملکرد بالایی را از آن خود نماید ، در خودروی تیگو7 خود را نشان داده است، خودروی آریزو 5 توربو انتهای سال پیش توسط شرکت مدیران خودرو تست های آزمایشی خود را در نواحی گوناگون آب و هوایی کشور گذراند و توانست نتیجه موفقیت آمیزی را حاصل نماید.آریزو 5 توربو به زودی به عنوان گزینه ایی جذاب برای جوانان و علاقمندان یک خودروی سدان پرقدرت وارد خیابانها خواهد شد تا پاسخگوی نیاز مشتریان ایرانی باشد.

با توجه به شرایط بازار خودرو و جمعیت جوان کشورمان می توان گفت که آریزو 5 توربو می تواند نقش ارزان قیمت ترین خودرو اسپرت بازار را بازی کند چرا که نزدیک ترین خودرو به این مدل قیمتی در حدود 100 میلیون تومان دارد و این درحالیست که قیمت اریزو 5 توربو در حدود 82 میلیون تومان اعلام شده است.

آریزو 5 همانند سایر محصولات چری دارای 5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی است و همچنین مانند خودروی تیگو7 مشمول 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان می شود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مجوری
    مجوری | ۲۳ مهر ۱۳۹۶

    ترجیح میدم هایما اس 7 بخرم با اون قیافه خشن و ابهت دارش تا این! البته بماند که جفتشونم اشغالن

  • H@med
    H@med | ۲۳ مهر ۱۳۹۶

    گرونه داداش.چه خبره!

مطالب پیشنهادی