ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 8؛ جایزه مردی که لوگوی اپراتوری را روی دستش تتو کرد

در دنیای امروز برخی افراد برای جلب توجه در فضای مجازی اقدامات عجیبی انجام می دهند که در یکی از تازه ترین موارد، یک مرد آمریکایی به نام «فیلیپ هریسون» با تتوی لوگوی شرکت «T-Mobile» ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

در دنیای امروز برخی افراد برای جلب توجه در فضای مجازی اقدامات عجیبی انجام می دهند که در یکی از تازه ترین موارد، یک مرد آمریکایی به نام «فیلیپ هریسون» با تتوی لوگوی شرکت «T-Mobile» روی دست خود توانست علاوه بر دریافت یک دستگاه آیفون 8 از کمپانی مذکور، توجه رسانه ها را نیز به خود جلب کند.

ماجرا از جایی شروع شد که آقای هریسون ششم اکتبر در حساب توییتر خود خطاب به «جان لگر» مدیر عامل T-Mobile اعلام کرد که حاضر است در ازای دریافت یک دستگاه آیفون 8، لوگوی این کمپانی را روی دست خود تتو کند. جالب اینجاست که جان لگر نیز به سرعت پاسخ هریسون را داد و از پیشنهاد وی استقبال کرد.

T-Mobile سه روز پس از انجام تتو یک دستگاه آیفون 8 را برای هریسون ارسال کرد

فیلیپ هریسون پس از دریافت پیام لگر دست به کار شد و در تاریخ 8 اکتبر لوگوی مورد بحث را روی دست خود تتو کرد. مدیر عامل T-Mobile نیز با دیدن عکس تتو، به قول خود عمل نمود و سه روز بعد یک دستگاه آیفون 8 را به همراه برخی متعلقات (مانند تی شرت) با برند T-Mobile برای هریسون فرستاد.

گفتنی است اتفاق مورد بحث باعث شده برخی پیش بینی کنند که در آینده چنین اقداماتی از سوی برخی افراد تکرار و به نوعی برای کمپانی های بزرگ تبدیل به یک روش تبلیغاتی شود. در ادامه توییت های هریسون و لگر را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • pouya s
    pouya s | ۲۴ مهر ۱۳۹۶

    یادمه زمان آیفون هفت هم یکی اسمش را تغییر داده بود که مفتی آیفون بگیره. طرف خودش را بخاطر یه گوشی در حد یه تابلو اعلانات کوچیک کرده

  • mehrshad_md
    mehrshad_md | ۲۳ مهر ۱۳۹۶

    ??????????????????

  • امیرالبلوشی
    امیرالبلوشی | ۲۳ مهر ۱۳۹۶

    من تازه سرمو کچل کردم حاضرم سه اپراتورو روی کچلم تتو کنم فقط هیچ وقت نگن موجودی اعتبارت کافی نیست?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی