ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی از دوربین Sprocket 2-in-1 با قابلیت چاپ فوری عکس رونمایی کرد

دوربین موبایل های امروزی تا حدی پیشرفت کرده اند که برای بسیاری از افراد به اندازه کافی با کیفیت به نظر می رسند. ولی هنوز برخی، دوست دارند که در لحظه ثبت عکس آن را ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

دوربین موبایل های امروزی تا حدی پیشرفت کرده اند که برای بسیاری از افراد به اندازه کافی با کیفیت به نظر می رسند. ولی هنوز برخی، دوست دارند که در لحظه ثبت عکس آن را چاپ کرده و لمس کنند. HP برای این علاقه مندان به عکاسی به تازگی دوربین جدید «Sprocket 2-in-1» را معرفی کرده است.

لازم به یادآوری است یک سال پیش این شرکت از پرینتر جیبی «Sprocket» رونمایی کرده بود که از تکنولوژی «ZINK Zero Ink» بهره می بُرد و نیاز به کاغذ های مخصوص ساخت خود اچ پی داشت. کاربر می توانست تصاویر را از موبایل خود به این پرینتر ارسال کرده و آنها را چاپ نماید.

حالا دورببن جدید Sprocket 2-in-1 نیز از همان نوع کاغذ استفاده می کند و قرار است کار را بیش از پیش برای علاقه مندان به چاپ عکس راحت کند. این گجت می تواند بی نیاز از تلفن هوشمند کار کند و بدین منظور برای ذخیره تصاویر دارای درگاه کارت حافظه مایکرو اس دی است. البته همچنان از بلوتوث پشتیبانی کرده و می توان پیش از پرینت، تصاویر را به اسمارت فون ارسال و ویرایش نمود و سپس اقدام به چاپ کرد.

لازم به ذکر است که این شرکت همچنین اپ ویرایش و چاپ عکس Sprocket خود را به منظور پشتیبانی از قابلیت های واقعیت افزوده به روز رسانی کرده است.

گفتنی است دوربین Sprocket 2-in-1 با قیمت 159 دلار به زودی بازار عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید سایر تصاویر این دوربین را مشاهده  نمایید:

 

 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Phoniex Istranious (Phoniex R1794)
    Phoniex Istranious (Phoniex R1794) | ۲۳ مهر ۱۳۹۶

    عالیه

مطالب پیشنهادی