ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس جلسات کاری مایکروسافت در خانه های درختی برگزار می شوند [تماشا کنید]

مایکروسافت برای کارمندان خود در ردموند، خانه های درختی زیبایی در ارتفاع 3.6 متری زمین ساخته که کارمندان می توانند یکدیگر را در اتاق هایشان ملاقات کرده و یا کارهای خود را در این مکان ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

مایکروسافت برای کارمندان خود در ردموند، خانه های درختی زیبایی در ارتفاع 3.6 متری زمین ساخته که کارمندان می توانند یکدیگر را در اتاق هایشان ملاقات کرده و یا کارهای خود را در این مکان زیبا انجام دهند.

این شرکت ساکن ردموند نام «خانه نان زنجبیلی» را برای آنها انتخاب کرده. تا به حال یک خانه به طور کامل ساخته شده و قرار است مراحل نهایی ساخت باقی آنها نیز در سال جاری میلادی به پایان برسد.

این خانه ها توسط «پِت نلسون» (Pete Nelson) متخصص طراحی خانه های درختی ساخته شده و قرار است برای 20 سال قابل استفاده باشند و در عین حال مانع رشد درختان نشوند.

گفتنی است سقف های بلند اتاق ها به گونه ای طراحی شده که امکان ورود نور طبیعی به داخل را فراهم کند.این سازه ها دارای شومینه و صندلی های ضد آب هستند و از شبکه Wi-Fi نیز بهره می برند.

به نظر می رسد کارمندان نیز از کار در این فضا لذت می برند. یکی از آنها در خصوص تجربه کار در این فضا می گوید:

در روزهای آفتابی، کارمندان مشتاق هستند که زیر سایه این درختان پاهای خود را دراز کرده و چشمان خود را بسته تا به آرامش برسند. آنها همچنین لپ تاپ خود را نیز به همراه آورده و کارهای خود را زیر این درختان یا در خانه های درختی انجام می دهند؛ در حالی که همزمان از حضور در طبیعت نیز لذت می برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۲۳ مهر ۱۳۹۶

    ماذا فاذا خخخخخ

مطالب پیشنهادی