ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیل اسپنسر: ایکس باکس وان ایکس برای همه افراد نیست

طی چند هفته دیگر، مایکروسافت سرانجام کنسول جدید خود تحت نام ایکس باکس وان ایکس را وارد بازار خواهد کرد. این کنسول که نسخه ارتقا یافته کنسول ایکس باکس وان است، در 16 آبان به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

طی چند هفته دیگر، مایکروسافت سرانجام کنسول جدید خود تحت نام ایکس باکس وان ایکس را وارد بازار خواهد کرد. این کنسول که نسخه ارتقا یافته کنسول ایکس باکس وان است، در 16 آبان به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

با این وجود، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس مایکروسافت، اعلام کرده که کنسول ایکس باکس وان اس، هنوز پر فروش ترین کنسول مایکروسافت در نسل هشتم باقی خواهد ماند.

او به این نکته اشاره کرده که نسخه اس کنسول ایکس باکس وان به علت ارزانی و توانایی اجرای تمام بازی های نسل جدید، به فروش خوب خود ادامه خواهد داد.

در عین حال، ایکس باکس وان ایکس برای آن دسته از مخاطبانی تهیه شده که به دنبال «بهترین تجربه» روی کنسول های خانگی هستند. به عقیده مایکروسافت، حتی با نداشتن یک نمایشگر با کیفیت 4K، هنوز از برتری های ایکس باکس وان ایکس نسبت به سایر کنسول های این نسل، بهره خواهید برد.

به گفته فیل اسپنسر، برای تجربه بازی ها با بیشترین حد کیفیت، پیش از این از پلتفرم پی سی استفاده می شد و حال ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو برای پاسخگویی به نیاز گیمرهای کنسولی در این زمینه، وارد بازار شده اند.

فیل اسپنسر در این باره می گوید: «بدون توجه به این که شما چه نوع تلویزیونی دارید، ایکس باکس وان ایکس برایتان یک تجربه فوق العاده خواهد بود، البته این تجربه برای همه نیست. برای مثال، زمانی که نسخه Elite کنترلر ایکس باکس وان به بازار عرضه شد، ما آن را برای خرید به همه توصیه نکردیم، اما بسیاری از افراد هستند که بازی های ویدیویی سرگرمی شماره یک آن هاست و همین موضوع، باعث فروش بالای این کنترلر شد.»

او ادامه می دهد: «به دلیل اهمیت این نوع سرگرمی، ما خواستار ارائه بهترین تجربه از آن به مخاطبانمان هستیم. من بازی های 4K با قابلیت HDR را بازی کردم و آن ها فوق العاده هستند. البته این به این معنا نیست که همه افراد باید این کار را انجام دهند.»

آیا شما در ماه آینده کنسول ایکس باکس وان ایکس را تهیه خواهید کرد؟ دلیل علاقه یا عدم تمایل به خرید این کنسول میان نسلی را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۴ مهر ۱۳۹۶

    من ایکس باکس رو دوست دارم ولی به مایکروسافت اطمینان ندارم برا همون پلی استیشن رو انتخاب میکنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی