ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر و مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2

بر اساس اطلاعات موجود، سامسونگ به زودی از تبلت مقاوم «گلکسی تب اکتیو 2» رونمایی خواهد کرد. این محصول که اخیراً گواهی FCC را دریافت کرده، در پایگاه GFX رؤیت شده و افشاگر معروف «رولند ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

بر اساس اطلاعات موجود، سامسونگ به زودی از تبلت مقاوم «گلکسی تب اکتیو 2» رونمایی خواهد کرد. این محصول که اخیراً گواهی FCC را دریافت کرده، در پایگاه GFX رؤیت شده و افشاگر معروف «رولند کواندت» نیز تصویری از آن را منتشر کرده است.

بنا بر پیش بینی ها، تبلت جدید سامسونگ در دو مدل WiFi و LTE با کد های «SM-T390» و «SM-T395» روانه بازار می شود و از یک باتری قابل تعویض به همراه استایلوس S Pen بهره مند خواهد شد.

گلکسی تب اکتیو 2 از استاندارد IP68 پشتیبانی می کند

همچنین با توجه به اطلاعات دفترچه راهنمای محصول که چندی پیش اشتباهاً در وبسایت رسمی سامسونگ قرار گرفت، دکمه هوم گلکسی تب اکتیو 2 به سنسور اثر انگشت مجهز شده و از پورت USB-C برخوردار است. در ضمن این تبلت که برای مصارف کاری توسعه یافته، از استاندارد IP68 (مقاوم در برابر آب و گرد و غبار) پشتیبانی کرده و کاربران می توانند از طریق پین های «POGO» ابزارهایی مانند بارکدخوان را به آن متصل کنند.

Galaxy Tab Active 2 از نظر سخت افزاری یک تبلت میان رده به حساب می آید و با رم 3 گیگابایتی و چیپست اگزینوس 7870 (که به هشت هسته 1.5 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali T830) مجهز شده، تجربه کاربری مناسبی را ارائه خواهد داد. این محصول همچنین از حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره مند بوده که به وسیله کارت حافظه Micro SD قابل ارتقا خواهد بود.

تبلت مورد بحث همچنین از نمایشگر 8 اینچی TFT LCD با رزولوشن 1280 در 800 و روشنایی 480 نیت برخوردار بوده، به دوربین اصلی 7 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده، و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4450 میلی آمپر ساعتی تأمین می کند.

گفتنی است گلکسی تب اکتیو 2 با اندروید 7.1 نوقا و پشتیانی از «Bixby Home»، احتمالاً قیمتی بین 500 تا 600 یورو خواهد داشت که هنوز از تاریخ رونمایی رسمی آن خبری در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • 123456
    123456 | ۲۴ مهر ۱۳۹۶

    گوشی فقط سامسونگ آیفون رو بنداز سطل اوشغول

    • sheikhamir
      sheikhamir | ۲۴ مهر ۱۳۹۶

      تو که تا دیروز کشته مرده اپل و آیفون ۱۰ بودی چی شد یهو تغییر موضع دادی؟

مطالب پیشنهادی