ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با لوازم جانبی هوآوی برای خانواده میت 10 آشنا شوید

شرکت هوآوی امروز از سه موبایل پرچمدار جدید خود در قالب خانواده «میت 10» رونمایی کرد که در میان آنها یک نسخه ویژه و گرانقیمت که با همکاری «پورشه دیزاین» ساخته شده نیز به چشم ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۶

شرکت هوآوی امروز از سه موبایل پرچمدار جدید خود در قالب خانواده «میت 10» رونمایی کرد که در میان آنها یک نسخه ویژه و گرانقیمت که با همکاری «پورشه دیزاین» ساخته شده نیز به چشم می خورد.

اما کمپانی چینی علاوه بر پرچمداران جدید، لوازم جانبی تازه ای را هم به بازار معرفی کرده که شامل سه محصول پاوربانک، دوربین 360 درجه و ترازوی هوشمند می شوند.

ترازوی هوشمند هوآوی درصد چربی بدن و شاخص توده بدنی را نشان می‌دهد

در میان موارد مذکور، شاید ترازوی هوشمند هوآوی عجیب ترین مورد باشد چرا که با حضور شرکت های قدرتمندی مانند «Fitbit» در این حوزه، کار هوآوی در فروش محصول مورد بحث سخت خواهد شد. با این حال «Huawei Body fat Scale» علاوه بر اندازه گیری وزن کاربر، از امکاناتی مانند سنجش درصد چربی بدن و اعلام شاخص توده بدنی (BMI) نیز بهره مند است که از طریق اپلیکیشن مخصوص در تلفن همراه قابل مشاهده خواهند بود.

محصول بعدی دوربین 360 درجه هوآوی است که با نام «EnVizion» معرفی شده و توانایی ثبت عکس با کیفیت 5K (14.7 مگاپیکسل) را در کنار ضبط ویدیوهای 360 درجه 2K دارد. این دوربین همچنین از مُدهای مختلفی بهره می برد که برای علاقه مندان به شبکه های اجتماعی کاربردی خواهند بود.

در آخر پاور بانک جدید هوآوی تحت عنوان «Supercharge» را داریم که از قابلیت شارژ سریع با ولتاژ پایین (4.5V/5A) بهره مند بوده و 10000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amin Shayegan
    Amin Shayegan | ۲۴ مهر ۱۳۹۶

    پاوربانکه شبیه گوشیای سونیه :/

مطالب پیشنهادی