ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت پتنت جدید سامسونگ؛ آیا دستبند انعطاف پذیر جدیدی در راه است؟

سامسونگ به تازگی پتنت یک دستبند انعطاف پذیر را در اداره ثبت پتنت و علائم تجاری آمریکا ثبت کرده است که تصاویر مربوط به آن نشان می دهند گجت مذکور نسبت به سایر دستبند های پایشگر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

سامسونگ به تازگی پتنت یک دستبند انعطاف پذیر را در اداره ثبت پتنت و علائم تجاری آمریکا ثبت کرده است که تصاویر مربوط به آن نشان می دهند گجت مذکور نسبت به سایر دستبند های پایشگر سلامت فعلی این شرکت، از جمله Gear Fit 2 Pro، پهن تر است و به صورت دایره ای به دور مچ دست می نشیند.

در نمایشگر این دستبند تصویر آیکُن اپ های گوگل کروم، یوتیوب و گوگل فوتوز به چشم می خورد.

در تصاویر این پتنت، علامت هایی شبیه به آیکُن اپ های مرورگر کروم، یوتوب و گوگل فوتوز به چشم می خورد. لذا به نظر می رسد یکی از نسخه های اندروید برای آن در نظر گرفته شود.

همان گونه که در تصاویر مشخص است، نمایشگر این گجت امکان جدا شدن از دستبند را دارد و بر اساس اطلاعات ثبت شده در پتنت، امکان کارکرد جداگانه، بدون نیاز به دستبند نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این نمایشگر توسط آهنربا به دستبند وصل می شود و در صورت جدا شدن می تواند به صورت افقی نیز محتویات را نمایش دهد. همچنین اطلاعات پتنت به جنس بند لاستیک، سیلیکون یا فلز اشاره دارد.

گفتنی است درخواست ثبت پتنت مذکور ابتدا در مرداد تا شهریور سال 1394 از سوی سامسونگ به اداره ثبت پتنت و علائم تجاری آمریکا ارائه گشته و به تازگی ثبت شده است. در ادامه می توانید سایر تصاویر این پتنت را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی