ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Mate 10 Pro هوآوی میت 10 پرو
تکنولوژی

نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین هوآوی میت 10 را تماشا کنید

همان طور که می دانید، هوآوی تا دقایقی دیگر فبلت پرچمدار امسال خود یعنی میت 10 را به صورت رسمی در برلین معرفی می کند. این دستگاه در سه مدل ساده، پرو و پورشه ادیشن ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۹

همان طور که می دانید، هوآوی تا دقایقی دیگر فبلت پرچمدار امسال خود یعنی میت 10 را به صورت رسمی در برلین معرفی می کند. این دستگاه در سه مدل ساده، پرو و پورشه ادیشن به همراه نسخه ضعیف تری به نام لایت عرضه می شود.

حال مدیر محصول هوآوی، آقای بروس لی نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین میت 10 را منتشر کرده که می توانیم نگاهی به آنها بیندازیم:

هوآوی میت 10 از دوربین اصلی دوگانه همراه با سنسور فوکوس لیزری بهره می برد که قطعات اپتیکی آنها توسط شرکت معروف لایکا ساخته شده و انتظار می رود مشخصات ماژول دوربین اصلی هر سه مدل فبلت پرچمدار این کمپانی چینی یکسان باشند.

تصاویر فوق که در شرایط مختلف و متنوع به ثبت رسیده، نشان می دهد با دوربین قدرتمندی روبرو هستیم که بازه دینامیکی بسیار خوبی را پوشش می دهد. البته بر اساس این تصاویر کوچک و فشرده نمی توان در مورد کیفیت نهایی دوربین میت 10 نظر داد و باید کار را به مراکز تخصصی همچون DxOMark سپرد.

گفتنیست هوآوی میت 10 به چیپست کایرین 970 و اندروید 8.0 اوریو مجهز شده و مدل های مختلف آن با پیکربندی های متنوع از نظر حافظه رَم و فضای ذخیره سازی داخلی عرضه می شوند. تا دقایقی دیگر می توانید پوشش زنده مراسم رونمایی از هوآوی میت 10 را در دیجیاتو دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۴ مهر ۱۳۹۶

    داینامیک رنجش اصلا خوب به نظر نمیرسه،باید اچ دی ار عکاسی میکردن

  • Mr.Mohammad
    Mr.Mohammad | ۲۴ مهر ۱۳۹۶

    دوربینش خیلی خوب بنظر میاد،امکاناتشم همینطور
    بروس لی???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی