ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ظاهر جدید ویندوز 10 با فلوئنت دیزاین [تماشا کنید]

مایکروسافت اوایل امسال از زبان طراحی «فلوئنت دیزاین» با هدف ایجاد تغییرات ظاهری در نرم افزارهای آینده این شرکت رونمایی کرده بود. حالا این شرکت تمام تغییراتی که قرار است در ویندوز 10 شاهد آن ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۵

مایکروسافت اوایل امسال از زبان طراحی «فلوئنت دیزاین» با هدف ایجاد تغییرات ظاهری در نرم افزارهای آینده این شرکت رونمایی کرده بود. حالا این شرکت تمام تغییراتی که قرار است در ویندوز 10 شاهد آن باشیم را در یک ویدئو به نمایش گذاشته است.

گفتنی است فلوئنت دیزاین قرار است جانشینی برای طراحی «مترو» باشد و بزودی در تمام اپ ها و سرویس های کمپانی ردموندی بر روی پلتفرم های ویندوز، iOS و اندروید شاهد آن خواهیم بود. در ماه جاری نیز ویژگی های بیشتری از این سیستم آشکار خواهد شد که  از این میان می توان به افکت های بلور اشاره کرد.این شرکت در  پیاده سازی این سیستم جدید بیشتر بر روی روشنایی، عمق، حرکت، مواد، مقیاس و انیمیشن ها تمرکز کرده است.

برورزسانی بعدی ویندوز 10 با کد «Redstone 4» قرار است در اسفندماه منتشر شود و مایکروسافت در حال آزمایش ویژگی های اولیه این نسخه است.

از  تغیییرات مهم در بروزرسانی ویندوز 10می توان به قابلیت جدید «Cortana Collections» اشاره کرد که علایق و عادات وبگردی کاربر را به خاطر می سپارد. علاوه بر این قابلیت Timeline امکان جابجایی میان دیوایس های مختلف، از جمله موبایل های مبتنی بر iOS و اندروید را برای کاربران فراهم می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • shahabkazemi
    shahabkazemi | ۲۲ آبان ۱۳۹۶

    ظاهرا رد استون سه همین آپدیتیه که فلوئنت دیزاین توشه که اسم رسمیش آپدیت کریترز هست.
    از تغیرات مهم رد استونی که اسفند ماه میاد میشه به تغییر کورتانا اشاره کرد
    کلا به نظرم کسی که ویندوز اورجینالشو از خود سایت مایکروسافت لایسنس دات کام تهیه کرده مشکلی تو دریافت آپدیتا و فلوئنت دیزاین نداره

  • pop_0098
    pop_0098 | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

    تازه میخواد شکل ظاهری را مثل مک بکنه

  • روزبه خوش بین
    روزبه خوش بین | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

    الان این چه تغییری کرده من چیزی متوجه نشدم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی