ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Redmi 5A شیائومی با قیمت زیر صد دلار معرفی شد

در حالی که تنها دو ماه از رونمایی موبایل Redmi Note 5A شیائومی می گذرد، شرکت چینی یک اسمارت فون نسبتا ریز نقش به نام Redmi 5A را معرفی کرده. این محصول قرار است با برچسب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۹

در حالی که تنها دو ماه از رونمایی موبایل Redmi Note 5A شیائومی می گذرد، شرکت چینی یک اسمارت فون نسبتا ریز نقش به نام Redmi 5A را معرفی کرده.

این محصول قرار است با برچسب قیمتی ۹۱ دلار به بازار عرضه شود که از این لحاظ در سطحی برابر با نسخه پیشینش یعنی Redmi 4A قرار می گیرد و می توان آن را یکی از مقرون به صرفه ترین تلفن های هوشمند اندرویدی دانست.

در ازای پرداخت این مبلغ نسبتا اندک خریداران دستگاه به امکاناتی نظیر نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن 720p و چیپست اسنپدراگون ۴۲۵ دست پیدا می کنند. این موبایل به جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI 9 مجهز است و در کنار آن دو گیگابایت رم ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز برایش در نظر گرفته شده. اما اگر تصور می کنید که به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید می توانید از طریق کارت حافظه مایکرو اس دی آن را ارتقاء دهید (در واقع یک درگاه هیبریدی دوگانه برای قراردادن سیم کارت و کارت حافظه برای آن در نظر گرفته شده).

Redmi 5A به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (با گشودگی دهانه لنز f/2.2) مجهز گردیده و یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی نیز برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری برایش در نظر گرفته شده. در انتها بد نیست اشاره کنیم که دوربین اصلی این موبایل قابلیت ضبط ویدیوهای 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • mahyar absalan
    mahyar absalan | ۹ آبان ۱۳۹۶

    من الان شیائومی می۴ دارم یعنی خیلیییی عالیه برید با جی وان سامسونگ مقایسه خیلی شیائومی عالیه محصولاتش و ارزان هستن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی